mamma til 3:) Skrevet 8. november 2006 #76 Skrevet 8. november 2006 Hei=) Koselig på Gran i dag ja!! Men når jeg kom til Gran fikk jeg fullstendig hjerneteppe om hvor treffet skulle være, så holde på å spørre to jenter som var litt lubne om de skulle på treffet:/ Hehe!! Bra jeg lot være:p Er dårligm navn jeg også!! Silje heter jeg da..
*2 søte små* Skrevet 9. november 2006 Forfatter #78 Skrevet 9. november 2006 Hei! Ja det var jeg som skrev litt lenger opp - var ikke meningen å være anonym..hehe. Zalo er nok ikke godt - godt at du bestilte to Zalo bruser da!! Jeg skal sende melding til Anne M, som ikke er så ofte her inne. Ny og større meny høres bra ut på Isabella. Veldig god mat der..nam nam. Gleder oss - to matvrak i en person blir sjelden bra : )
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 9. november 2006 #79 Skrevet 9. november 2006 ååå gleder meg til og være med dere igjen=) var på sånn forbredene kurs på helsestasjonen på lunner i går,mye tørr prat men åsså veldig ålright=) gubben syns det var veldig fint å det er jo bra=) men da har jeg notert den 29 kl 19 på isabella=)
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 10. november 2006 #80 Skrevet 10. november 2006 line eller maria=) må man ringe å bestille visning på føden på ringerike????? har vurdert å føde der=)
*2 søte små* Skrevet 10. november 2006 Forfatter #81 Skrevet 10. november 2006 Det er jo mye lettere for deg å føde der. Jordmor sender fødesøknad rundt uke 28 eller så tror jeg, men hun har sendt min allerede og jeg har fått brev i posten alt. Be jordmor sende den ved neste kontroll. God helg alle sammen! Vi sprengjobber med badet og håper snart på å være ferdig. Kjedelig å ikke ha dusj - men så får vi stoooort deilig badekar når alt er klart.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 10. november 2006 #82 Skrevet 10. november 2006 da skal jeg gjøre det=) ja ble anbefalt det og føde der i stede for gjøvik men vil dit å se hvordan det ser ut der=)
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 12. november 2006 #83 Skrevet 12. november 2006 dytter denne litt opp igjen jeg =) forsatt fin søndag
*2 søte små* Skrevet 12. november 2006 Forfatter #84 Skrevet 12. november 2006 Det er fint! Nå driver vi og legger fliser på gulvet på badet, og hååååper at vi blir ferdig i løpet av 2 uker. TTT : ting tar tid! : ) Ellers så finnes det en KJEMPE fin baby/barne butikk på Gjøvik. Snublet innom der igår - "Engler og cowboyer". Hadde masse fint. Vi kan jo ta en utflukt en dag til CC, om noen har lyst?? Jeg jobber bare 50% nå, så jeg er mer hjemme på dagtid. Så også i avisa at de har babykino i Gjøvik så det kan vi jo også gjøre etter at de små har kommet. Gleder meg skikkelig til å få se babyen - gleder meg mer og mer. Kjenner så mye liv hele tiden og sambo så for første gang skikkelige spark på utsiden av magen igår. Tror ting ble litt mer virkelig for han også.: ) Hvordan er det med dere? Formen bra? Skjedd noe nytt på kontroll?
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 13. november 2006 #85 Skrevet 13. november 2006 ingen ting nytt her men alt er bare bra=) jeg blir gjerne en tur med på cc og baby kino spennende=) nå sitter jeg å venter på at typen skal komme hjem han driver med noe snø rydding =) ønsker dere en forsatt fin mandag=) ringte dere til ringerike for å få omvisning på føden?
go`gutten +go`jenta Skrevet 14. november 2006 #87 Skrevet 14. november 2006 Hei jenter. En liten oppdatering fra meg. Etter kontroll i går har jeg blitt sykmeldt til nytt år, pga bekkenløsning. Ellers skal jeg på sukker belastning i morgen, gruer meg til å drikke flytende sukker:(. Men må man , så må man..) Har hatt flere netter med kramper i leggene, noen flere som sliter med det samme:)? Føles som jeg har gått maraton når jeg står opp:) Gleder meg til treff den 29, på isabella..
*2 søte små* Skrevet 15. november 2006 Forfatter #88 Skrevet 15. november 2006 Hei alle sammen! Ble hjemme fra jobb idag for jeg fikk ikke sove inatt - lå og vrei meg hele tiden inatt pga vond korsrygg. Tror legen gir litt opp. Føler at jeg ringer og maser hele tiden. Men men...bryr meg egentlig ikke så mye om det. Orker jeg ikke, så orker jeg ikke. : ) Lykke til idag, Maria!! Jeg har forresten også hatt leggkramper, men bare litt på morgenen når jeg strekker meg for å reise meg opp av senga, da kjenner jeg det! Livet er herlig dere!!! : ) Ang omvisning på sykehuset så fikk vi beskjed på Ringerrike at vi bare skulle ringe noen uker før fødsel noen timer før vi hadde tenkt til å komme på omvisning og høre om det passet. Jordmor studenten sa at det var best å ringe på ettermiddagen. Vi sees 29. november om ikke før.
*2 søte små* Skrevet 17. november 2006 Forfatter #89 Skrevet 17. november 2006 Hallo igjen!! Dytter denne litt oppover igjen - havner så langt ned innimellom. Har alle det fortsatt bra?? Jeg har fått mer vondt i korsryggen, og må prøve og ta det litt med ro i noen dager for å se om det blir bedre. Får kontakte en fysioterapeut for å få noen gode råd. Noen som vet om noen bra fysioterapeuter??
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 17. november 2006 #90 Skrevet 17. november 2006 hei Line... Jeg har begynt hos fysioterapaut nede på Gran fysikalske. Var sinnsykt lang ventetid, så du burde ringe med så fort som mulig for å bli satt opp. Hun jeg går hos er kjempeflink, hun har hatt svangerskapskurs i kommunen tidligere, sånn som gikk over 8 uker. Men det tilbudet har jo ikke kommunen lenger. ( Det virker ihvertfall som hun vet hva hun gjør siden hun har mye erfaring med gravide. Også har hun visst en datter nå som er gravid for første gang på 31 år tror jeg. Hun var bare litt lenger på vei enn oss.) Men du må jo få legen til å skrive en henvisning. Man betaler ingenting for timene så lenge du har så mye plager at du ikke kan jobbe. Jeg er der 1 gang i uka nå, og merker at det hjelper. Hun lærer deg også hvordan du skal trene magemuskler og sånn for å få en litt lettere fødsel. Anbefaler deg å ringe ihvertfall. Skal finne kortet i bilen etterpå, så kan jeg skrive navnet hennes og nr. ned dit her.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 17. november 2006 #91 Skrevet 17. november 2006 hei line jeg får fysikalsk behandling på harestua der de har basseng=) noe som er godt=) kan hende det kommer ei ny ei på treff neste gang hun er 20 år og har termin den 22 desember=) ellers har jeg snakket med iren og hun skulle å prøve å komme så da blir vi jo noen=) idag har jeg vært i sverige og handlet inn litt til morgen dagen da jeg blir gammel,skal ha ei vennine på besøk
*2 søte små* Skrevet 18. november 2006 Forfatter #92 Skrevet 18. november 2006 Håper jeg får henvisning av legen, slik at jeg slipper å betale for behandlingen. Kjenner det i begge rumpeballene og midt mellom bena, verst etter at jeg har gått tur med Leo (hunden). Gjør ikke vondt hele tiden heldigvis - bare når jeg har vært mye i bevegelse. Godt å høre at trening hjelper. : ) Grattis med dagen idag må det vel bli, Mary-Ann. Håper du får en fin feiring. Snakkes jenter!!
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 19. november 2006 #93 Skrevet 19. november 2006 hei line tusen takk for det=) dagen var kjempe fin den,fikk gavekort hos frisøren på 500 og smykker åsså kommer det vel noen på kaffe i dag å=) jeg var i sverige på fredag=) aldri hatt så vondt for og bevege meg etter på lenge leve handlekurver man kan henge på=) kjøpte reise seng til babyen på det nye sentret i charlottenberg og fikk med sånn prøve pakke fra pampers der=)
Gjest Skrevet 19. november 2006 #94 Skrevet 19. november 2006 Heisann!!! Så det er noen fra Hadeland her altså??? det r jaggu ikke værst! Er innom en tur fra tri 1. Kommer over hit neste uke.. Inne på tri 1 tror jeg ikke det er en eneste fra Hadeland.. Fryktelig kjedelig i grunnen..
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 20. november 2006 #95 Skrevet 20. november 2006 god morgen alle sammen=) trine:) så koselig at du stakk innom hvor på hadeland er du fra da???selv bor jeg på roa.=) nå prøver jeg å skrive permisjons papirer til jobben her å det er ikke det letteste
Gjest Skrevet 20. november 2006 #96 Skrevet 20. november 2006 Hei og hå! Jeg er fra Jevnaker jeg da er 11+5 i dag! Gleder meg til å komme meg over på litt tryggere grunn på tri 2.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 21. november 2006 #98 Skrevet 21. november 2006 dytte dytte dytte* ønsker alle her en forsatt fin tirsdags kveld
*2 søte små* Skrevet 22. november 2006 Forfatter #99 Skrevet 22. november 2006 Hei hei! Kun en uke igjen i 2. trimester, og magen vokser og det virker som nurket trives inni der. Skaper litt trøbbel for sin mor i ryggen og bekkenet, men skal ikke klage for det er ikke så ille som mange andre har det. : ) Ellers venter vi på rørlegger og elektriker fortsatt. Kunne tatt i bruk badet allerede på mandag, så jeg var ganske forbannet og overhormonell igår når det ble utsatt enda en dag. Ellers så blir vi alle på treff neste onsdag + kanskje noen nye fjes, så det blir koselig. Husk å ta med avtaleboka for vi prøver vel å få til et treff til før jul. Maria: Hvordan går det med sukkernivået?? Har du fått svar fra sykehuset enda?
go`gutten +go`jenta Skrevet 22. november 2006 #100 Skrevet 22. november 2006 hei line. Ringte nettopp til legekontoret, og svaret viste at det ikke var noen tegn på diabetes ennå Og godt var det.. Ellers tusler jeg bare her hjemme jeg. Skal begynne å handle litt julegaver snart. Skal på jule bord på fredag, så det gleder jeg meg til:) Ellers ser jeg frem til å møte dere på isabella om en uke: skal bestille pizza derfra i dag og jeg:) det er fortsatt halv pris på onsdager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå