*2 søte små* Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #51 Skrevet 26. oktober 2006 Da klarte jeg å skvise meg inn i gruppen som dere skjønte - er jo ikke noen vits i å bytte gruppe akkurat. Vår fungerer jo ganske bra - eller som jordmødrene sa: I andre grupper sier de gravide ingenting, men hos oss så slipper de ikke til. : ) Får se om avisa kommer neste onsdag. Husk at det er 12.30 istedenfor 13.00. Martine hvis du ser dette: Hvordan går det med dere? Har tenkt masse på dere. Håper alt ordner seg fort! : ) Setter opp neste treff onsdag 8 november kl 11 på Smietorget i Gran. Torgcafeen! Var dette riktig?? Anne Marthe kunne dessverre ikke på dagtid, så neste treff blir kveldstreff så hun også får vært med. Julebord på Kinarestauranten i Lunner med dildoparty var det ikke det?!!?? : )Hehe Har også bestilt meg massasje time hos Solgunn, Maria! Gleder meg!! Sa at hun var anbefalt av deg!
go`gutten +go`jenta Skrevet 26. oktober 2006 #52 Skrevet 26. oktober 2006 Hei igjen. Å missuner deg deg timen hos solgunn. Skulle gjerne vært der selv, men penga strekker ikke helt til denne måneden. Du får oppdatere meg når du har vært der, og fortelle hvordan du syns det var. Ellers kan jeg si at jeg prata litt med martine i går og ga henne tlf nr til en advokat som jobber med sånne saker, Så håper det ordner seg:)
*2 søte små* Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #53 Skrevet 26. oktober 2006 Det er bra at du snakket med henne. Synes så synd på dem. Jeg har time til massasje 2 november og gleder meg! Hun var veldig behagelig å prate med i tlf. Vi sitter og regner på kostnader av utstyr, og håper vi har snille foreldre. Ting er veldig dyrt, men vi har begge bursdag nå i oktober og så er det jula før babyen kommer heldigvis! Sess til onsdagen igjen! Hilsen *linselus*
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 26. oktober 2006 #54 Skrevet 26. oktober 2006 hei hei=) ja da var jeg her igjen=) har og tenkt masse masse på martine og hennes samboer uff syns synd på de jeg=( enig med deg line om at ting er dyrt,men viss du ikke vil ha helt nytt utstyr selger de jo masse på finn.no der kjøpte jeg masse for 2500=) synd ikke anne marte kunne bli med oss da=( men vi får ordne ett kvelds møte og så hun å får mulighet til å bli med oss=) sees til onsdag=) klemmer
go`gutten +go`jenta Skrevet 26. oktober 2006 #55 Skrevet 26. oktober 2006 hei line.. Hvis du ikke har vogge kan du få låne en av meg hvis det er av interesse:) Og det jo hende jeg kan hjelpe til med noe annet, bare du skriver ned det du trenger, så skal jeg se etter hva jeg har. Jeg kan sikkert få lånt deg en babybjørn hvis du ikke har det .
*2 søte små* Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #56 Skrevet 26. oktober 2006 Vogge det arver vi av svigers faktisk, og jeg kjøpte babybjørn brukt over finn.no istad. Vi har vært heldige vi altså. Tror vi får en del penger av foreldrene våre, og så har vi arvet sprinkelseng og sambo kom stolt hjem med en brukt vogn som han hadde fått av en arbeidskollega. Sikkert 10 år gammel brio kombi - med hvite hjul og farge grønn, vinrød, blå og hvit. Sånn som sikkert var veeldig fin akkurat da. Jeg sa at jeg nok vil kjøpe en litt nyere type, men vi kan jo ha den hjemme hos mamma i Mysen og senere kanskje bruke som barnehagevogn om det trengs! : ) Bare si ifra om det er noe du har - vi har jo ikke så mye fra før akkurat!
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 28. oktober 2006 #57 Skrevet 28. oktober 2006 bare innom og ønske en forsatt fin dag/ helg=)
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 30. oktober 2006 #58 Skrevet 30. oktober 2006 bare dytter tråden framover igjen litt=) håper alle her inne har hatt en fin helg=) så sees vi på onsdag=)
*2 søte små* Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #59 Skrevet 31. oktober 2006 Hallo jenter! Da kom vinteren plutselig. Laver jo ned. Glad jeg ikke skal på jobb i Oslo idag!: ) Blir jo veldig fint ute da, men det er jo litt tidlig med sååå mye! Ellers var jeg på shopping igår og fikk handla dyner og pute og masse sengetøy. Ganske moro!! Sees på onsdag kl 1230!! Husk at kanskje avisa kommer da!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 31. oktober 2006 #60 Skrevet 31. oktober 2006 hei hei! Så koselig at dere tenker på meg/ oss da. Ja, har vært helt grusomt. Og i helgen har vi hatt besøk fra nord i tillegg. Bryllupsfest på lørdag... etc. Alt kom på engang. Besøket hadde med seg en liten valp, en tispe på 6 mnd som selvfølgelig klarte å parre seg med en av våre, så ble ikke noe mindre hektisk pga det. Måtte frem og tilbake Oslo / Jaren mange ganger for å få abortsprøyter.UFF, UFF, UFF... Når det gjelder samboern ser det litt lysere ut, fikk snakket med advokat på torsdag ( takket være Maria, du er en engel ) ) Advokaten skrev et brev til politiet med engang, så vi får se hva som skjer der. Tar vel litt tid. Og med jobben er det fortsatt litt usikkert, men han fikk videre sykemelding. Også fikk han hjelp av fagforeninga (fikk lov å melde seg inn på torsdag), så de skal ta hele saken) ) Foreløpig har vi fått vite at han beholder jobben, enten permisjon u/lønn, men dagpenger eller gjøre noe annet på jobb. Blir spennende å se hvordan dette blir. Er veldig uvant å være privatsjåfør må jeg si... ) Som dere skjønner er det ikke så mye tid til å være her på dataen, alt dette itillegg til husbygging. Ble litt kaldt å jobbe der idag, kom jo så UTROLIG mye snø inatt. Men har mye å gjøre før neste torsdag, da kommer endelig huset vårt :oD Blir koselig å treffe dere andre igjen i morgen, men en ting. HVA SKAL DERE HA PÅ? Liker ikke akkurat å komme i avisen, så du får stå forran meg tror jeg Line :oD Vi snakkes, kommer vel på i kveld tror jeg. Lurer sånn på hva jeg skal ta på meg i morgen.
go`gutten +go`jenta Skrevet 31. oktober 2006 #61 Skrevet 31. oktober 2006 Da har jeg en god nyhet til dere. Jordmor har ikke ringt til avisen , så dere trenger ikke være bekymret på hva dere skal ha på dere:) Det hadde hun helt glemt, men jeg kunne ringe jeg hvis jeg ville, sa hun til meg i dag.. Godt å høre at det ser litt lysere ut for mannen din martine.. Vi ses i moregn kl. 1230. Det hadde jordmor helt glemt , så flaks at jeg hadde time der i dag.. ellers hadde vi vel stått der en stund og venta..
*2 søte små* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #62 Skrevet 1. november 2006 Hei jenter! Måtte bare snu i bilen på vei til jobben - ble utrolig ubehagelig bak i korsryggen og rumpa, så jeg ringte jobb og spurte om det var travelt og om jeg kunne bli hjemme. Heldigvis kunne jeg det - ikke bare bare detta greiene! : ) Får ta meg en tur til legen og høre hva han har å si. Sikkert ikke så mye fornuftig. Vil liksom fortsette som tidligere i mitt vante tempo, men har skjønt etterhvert at det er litt vanskelig. Jordmor er jo bare utrolig distre synes jeg - flere som synes det?? De er jo veldig søte begge to da! Satt dere lenge eller?
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 1. november 2006 #63 Skrevet 1. november 2006 hei line=) uff da vet hvordan det er ,lønner seg vel å ta det litt med ro da når du får vondt=) ang jordmor på gran kan jeg ikke utale meg så mye da,men syns kansje de er litt distre begge to=) er iallefall veldig fornøyd med lise=) vi dro vel derifra litt over tre nærmere halv fire=)
*2 søte små* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #64 Skrevet 1. november 2006 Er ikke det at det blir så veldig vondt - mer ubehagelig og slitsomt på en måte. Ja ja - innmari deilig å bare sløve på sofaen idag. Vi har begynt å pusse opp badet også så det hjalp sikkert ikke at jeg stod igår og idag og smurte på membran på veggene med rulle. : )
go`gutten +go`jenta Skrevet 2. november 2006 #65 Skrevet 2. november 2006 Hei line.. når det gjelder jordmor, er jeg helt enig med deg. Jeg syns hun virket fjern allerede den første gangen vi pratet i telefonen. Ellers får du bare droppe å gjøre ting som er tungt for ryggen. Og hør med legen om å jobbe litt mindre.Ellers vil jeg bare si at kringle posen er kjøpt inn og venter på å bli lagd:)
iren30 Skrevet 2. november 2006 #66 Skrevet 2. november 2006 Hei jenter !!! Jeg må si meg enig når det gjelder jordmor , jeg føler at hun ikke hører når jeg forteller noe og har glemt meg fra gang til gang. Jeg ser ikke helt tryggheten i det , siden de skal på en måte være en trygghet for oss. Jeg trodde også at vi skulle få lære litt om ting og tang på disse møtene, men kan ikke si jeg har det . også forsvinner litt også... he he
*2 søte små* Skrevet 2. november 2006 Forfatter #67 Skrevet 2. november 2006 Jeg har helt samme inntrykk som dere - kjenner oss aldri igjen og ikke historien bak eller hvor og når vi skal føde! Jeg også trodde vi skulle ha litt "opplegg" på de møtene, men men...har hatt det fint uansett! Synes også at hun kunne hatt opplegg å ta med de på kurs til de stedene de skal føde - iallefall på Gjøvik og Ringerrike. Jordmor på Ringerrike sa til meg at jordmor i Gran kommune var den eneste som ikke hadde med seg de gravide til omvisning, og at jeg skulle be henne om å gjøre det. Men hun er sååå veldig for alle som skal føde på Gjøvik - er redd for at Gjøvik blir lagt ned som fødested om "alle" drar til Gjøvik sa hun til meg. Maria: jeg kommer på kringle og film og papegøye besøk snart!! Gleder meg! Ellers var jeg hos Solgunn idag - veldig fin og litt spesiell opplevelse. Kom derfra med masse formaninger om ikke å spise det og det og 3 nåler i øra...hehe : ) Skal til legen på tirsdag og skal øke prosenten på sykemeldingen min. Tenkte jeg skulle si til arbeidsgiver at jeg vil ha kortere vakter fx fra 730 til 14, for da kommer jeg meg avgårde før køen og det betyr masse!!
iren30 Skrevet 3. november 2006 #68 Skrevet 3. november 2006 Jeg har også hatt det kjempe hyggelig på møtene våre. I dag ringte jeg det nummeret jeg fikk av jordmor ang bekkenbelte og det viste seg at det er jordmor som skulle ha tatt det inn og deretter bestilt de til oss for de må prøves først og de selger ikke disse til privat personer . Jeg skal ringe jordmor på tirsdag og si i fra ....
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 4. november 2006 #69 Skrevet 4. november 2006 hei jenter=) jeg har fått litt tid på meg til å bestemme om jeg vil til ringerike eller til gjøvik å føde=) åsså må jeg starte med fysiotimer på bekkenet mitt for å se om det hjelper =) skal til legen på mandag=) hjerte lyden på babyen var på 144 å det var godt å høre=) syns jeg har kjent litt lite liv i det siste men tar seg opp igjen litt nå=) ellers ønsker jeg dere en forsatt fin helg å jeg gleder meg til lunsjen på onsdag kl elve=)
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 6. november 2006 #70 Skrevet 6. november 2006 hei! bare dytter denne litt oppover igjen, måtte lete så lenge Har egentlig ikke så mye å fortelle, men vi sees jo på onsdag jenter. Gleder meg... Klem fra meg
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 7. november 2006 #71 Skrevet 7. november 2006 hei jenter=) jeg vet desverre ikke om jeg får kommet i morgen da jeg hadde glemt at vi skulle til tønsberg=( men er på plass igjen neste gang=) åsså fikk jeg melding av iren30 i sta som heller ikke viste om hun kom for hun var syk,tenkte jeg skulle gi beskjed om det samtidig=) kose dere i morgen da=)
*2 søte små* Skrevet 7. november 2006 Forfatter #72 Skrevet 7. november 2006 Det var dumt at dere ikke kunne komme, men da er dere vel på plass neste gang. Regner med at vi avtaler et nytt møte imorgen for neste gang. I begynnelsen av desember en gang, og da blir det på kveldstid. Hadde vært litt moro md et mini julebord. Uten så høy party faktor : ) Vi setter opp et forslag etter imorgen og så snakkes vi bare på tlf eller her inne! God tur og god bedring til dere!!
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 7. november 2006 #73 Skrevet 7. november 2006 det hadde vært kjempe gøy=) ja skal gå in her å se jeg når jeg kommer hjem om dere har fått satt opp noe nytt=) kose dere da
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #74 Skrevet 8. november 2006 Hei jenter! Da har jeg vært effektiv og satt oss opp på nytt treff allerede. Onsdag 29 november kl 1900 på Isabella, da er det halv pris på pizza..nam nam. Mer penger til dessert. : ) Anne Marthe: du kan få ganske mye mat for de pengene jeg skylder deg, så du må møte opp : ). Vi snakkes!!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 8. november 2006 #75 Skrevet 8. november 2006 hei Regner med det var Line som skrev forrige innlegg? :0) Var å bestillte pizza på Isabella idag (halv pris :0) ) nam, nam Vi fikk med en ny og større meny som skulle gjelde fra førstkommende mandag, står ingenting om halv pris på onsdagene lenger. Men tror ikke de skal slutte med det. Skal sjekke det ut en av de første dagene for sikkerhetsskyld. Var koselig på Gran idag, ikke så mange som kom men...:0( De hadde jo grei mat der, bare synd med den zalobrusen. æsj, det var vondt. Lenge til jeg kjøper 7up igjen tror jeg. Samboer sa at 7up har lett for å bli sånn når den har gått ut på dato. Irriterende at jeg ikke sjekket det. UFF Var jo en ny der, jeg er så UTROLIG dårlig med navn, men var veldig koselig at du tok deg en tur. :0) Blir koselig å se dere andre igjen også, håper dere kan den 29.11. Hvis ikke må vi få satt opp en ny tid. klem fra meg ps: ZALO er vondt...ikke anbefalt å smake .:0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå