go`gutten +go`jenta Skrevet 16. oktober 2006 #26 Skrevet 16. oktober 2006 Det var godt å høre at det gikk bra for deg også.. Jeg ringte rett til føden, og fikk hjelp med en gang. gjør det neste gang hvis du er redd for noe. Jeg fikk beskjed av jordmor at det ikke var noen line på mitt nettverk!! Du får hvertfall ha en fin tur.. kos dere.
Marthemi Skrevet 16. oktober 2006 #27 Skrevet 16. oktober 2006 Hei alle sammen Godt å høre at det gikk bra med dere alle 3! Line: god tur til Roma!! Kos dere masse!!
*2 søte små* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #28 Skrevet 16. oktober 2006 Men jeg vil i samme gruppe som alle dere - får bare bytte jeg da. Si fra når dere har neste møte så skal jeg komme meg inn der. Kan jo ikke være noe problem. Har ikke noe lyst til å være i 2 grupper - hvis alle dere er i den samme. : )
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 17. oktober 2006 #29 Skrevet 17. oktober 2006 hadde vært koselig om du og kom inn på den gruppa line=) i dag har jeg vært å kjøpt masse utstyr til babyen som man ikke så var brukt for stellebord,seng m madrass laken dyne pute senge tøy annet tøy (noe helt nytt) vippestol,sånne leker de kan ligge under,saueskinspose,bilstol og masse mer ga jeg 2500 så nå har jeg vel det meste jeg trenger hehe
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 17. oktober 2006 #30 Skrevet 17. oktober 2006 Hei hei dere! Takk for en fin kveld på Lung. Har ikke fått vært her før idag, nettet er nede hjemme Ser det har skjedd endel med noen av dere, men bra det går bedre nå da Siden sist har vi vært på Ul på riksen, det var en fin opplevelse. Lille var ikke så aktiv inni der, ville ikke snu seg så mye. Men vi fikk bekreftet med ganske stor sikkerhet at det blir en liten prins i familien vår . Er det vi har hatt følelse av heletiden. Ellers har det ikke skjedd så mye her, merker magen har blitt litt større. Også har jeg fått ny termin 20. mars, uff, vente enda litt lenger, men var heldigvis ikke så mye da. (glemt å forrandre nicket). Jeg kommer på nettverksmøtet i morgen, håper det er samme som dere andre, skal ihvertfall være der kl. 1300 tror jeg. Blir spennende å se hvem som kommer. Ellers så sees vi alle sammen 2. nov. gleder meg til det, var så koselig forrige gang. Hvis vi skal møtes på Isabella fremover burde vi jo sette treffet på onsdager, for da er det halvpris på alle pizzaene der, bare sånn til neste gang tenkte jeg. Jeg syns maten er veldig god der, og absolutt bedre service. Har vært der ganske mange ganger å spist. vi prates, vet ikke når vi får nettet tilbake hjemme, men er det noe nytt/viktig så har jo noen av dere nr. mitt, bare å sende en mld der. vi snakkes alle sammen...
go`gutten +go`jenta Skrevet 18. oktober 2006 #31 Skrevet 18. oktober 2006 Hei jenter. Hvordan gikk det på møtet etter jeg måtte dra? Jeg fikk en sønn hjem med 39 i feber som bare gråt og hadde vondt i hodet.Så det var greit at jeg dro og hentet han så fort.. Men vi må gjerne møtes på isabella på onsdag den 1 i stedet for min del. Da blir jo maten bare enda billigere, når det 1/2 pris på pizza den dage
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 19. oktober 2006 #32 Skrevet 19. oktober 2006 hei go gutten jo vi ble sittende i lang tid var ingen av oss som dro før nærmere halv fire=) nytt møte der å onsdag igjen=) ja da var det kansje godt å hente han stakkar,håper han blir fort bedre da=) jeg kan å godt flytte til onsdag den 1 november gjør ingen ting det for min del som bare går hjemme her=)
mamma til 3:) Skrevet 19. oktober 2006 #33 Skrevet 19. oktober 2006 Hei hei=) Ja da har jeg kommet meg over til 2.trimester også... Terminen er 5.mai (enn så lenge håper jeg) hehe=) Var hos lege i går.. Blir like skuffa hver gang... Ikke "gadd" ho å høre etter hjertet heller, for d var sikker for tidlig... Hørte d i uke 10 med forrige mann men... Håper på å få kommet på treffet neste gang:)
go`gutten +go`jenta Skrevet 19. oktober 2006 #34 Skrevet 19. oktober 2006 Hei silje85. du er hjertlig velkommen på isabella. Alltid koslig med flere jenter å bli kjent med..
iren30 Skrevet 19. oktober 2006 #35 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Jenter Takk for i går , det var kjempe hyggelig og treffe dere i går og gleder meg til neste onsdag
mamma til 3:) Skrevet 20. oktober 2006 #36 Skrevet 20. oktober 2006 Møtes dere ofte eller??? Får ikke med meg stort om dagen:p
go`gutten +go`jenta Skrevet 20. oktober 2006 #37 Skrevet 20. oktober 2006 Hei silje 85. Vi har kun møttes en gang, men har bestemt oss for å prøve å møtes en gang i mnd. Vi som møttes på onsdag var på nettverksmøte med jordmor. Ellers er det bra at vi blir to som har barn fra før av, Har vært den eneste til nå, som venter nr 2 Hvis du lurer på når vi skal møtes gå inn på bim-treff, der ligger det dato og sted, men vi har vel bytta sted og mulig dag , så vi får oppdatere dere når vi er enige:)
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 20. oktober 2006 #39 Skrevet 20. oktober 2006 hei go gutten_=) hvordan er det med sønnen din??? har han blitt noe bedre? iren30 kjempe koselig å møte deg og=) gleder meg og til onsdag igjen=) silje85 kjempe koselig om du kommer på neste treff=) ønsker alle en fin helg,kan nok hende jeg stikker innom igjen i løpet av helgen=)
go`gutten +go`jenta Skrevet 20. oktober 2006 #40 Skrevet 20. oktober 2006 Hei mary.. Sønnen min har blitt frisk igej, og godt er det. Gikk ganske fort over denne gangen:) Vi ses på onsdag!!!
*2 søte små* Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #41 Skrevet 21. oktober 2006 Hallo jenter! Da er jeg tilbake fra Roma, og har hatt det kjempe fint. Men storby ferie er ganske slitsomt. MYYYYYE gåing! Godt å komme hjem og slappe av! : ) Når og hvor skal dere treffes på onsdag? Jeg skal til jordmor til tirsdagen og skal be om å bytte gruppe da!! God helg, jenter!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. oktober 2006 #42 Skrevet 21. oktober 2006 Hei hei. "Spurte langt oppe i tråden om jeg kunne "henge litt" sammen med dere. Jeg er fra Gran, men bor i Fredrikstad nå. Er 24 og venter 1.mann. Har så lyst til å flytte til Gran igjen nå, til hele familien og venner og alt det kjente. Mulig vi gjør det før nurket kommer i april. God helg til dere =)
go`gutten +go`jenta Skrevet 21. oktober 2006 #43 Skrevet 21. oktober 2006 hei.line. Vi pratet med jordmor om det var greit om du fikk byttet gruppe, og det virket som det var ok. Bare ring henne å si fra. Koselig å høre at dere hadde en fin tur.. Det er møtet på gran kl 13 på onsdag. Til deg sirkeline, du må bare være med sammen med oss. Bli med ut å spis den 1 nov. da vel!!
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 21. oktober 2006 #44 Skrevet 21. oktober 2006 hei line =) velkommen hjem igjen=) så bra du har hatt en fin tur=) blir det 1 el 2 nov møte våres hehe samme for meg?=) bare lurte liksom=) hehe bra om det blir første da for da blir det siste møte med jordmor på gran kl 13 og mat om kvelden =) kom til å se på kalendren. klem
*2 søte små* Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #45 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg skal til jordmor på tirsdag så jeg spør da. Regner med at vi sees førstkommende onsdag kl 13 i Gran! Ang BIM treffet så kan jeg ikke den 1 november for da har jeg seinvakt, men jeg kan onsdag den 8.november. Det er jo absolutt lurest å dra på Isabella på onsdager. : ) Hva passer best for dere?? Torsdag 2. november eller onsdag 8.november??
go`gutten +go`jenta Skrevet 22. oktober 2006 #46 Skrevet 22. oktober 2006 hei. Jeg kan ikke den 2, for da jobber mannen min kvelden. Men jeg kan den 8. Så¨det passer best for meg. Hva med dere andre??
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 22. oktober 2006 #47 Skrevet 22. oktober 2006 Hei hei igjen... Nå ser det ut til at pcen funker som før igjen...endelig Velkommen hjem Line, var vel deilig med en liten ferie Er helt greit for meg både 1. , 2. og 8. Finn ut av det dere som jobber Vi sees jo ihvertfall nå på onsdag noen av oss. Og tidsnok denne gang nå som vi forhåpentligvis kommer riktig sted Go'gutten . Må jo være denne berømte ammetåka som kom over oss. Godt å være på nett i igjen, vi prates alle sammen. Koselig med de nye som har kommet med da. Du fra Eina må bare si ifra hvis du trenger noe henting med bil på disse treffene våre. Vi skal nok få til noe hvis bussen ikke passer helt Klem fra M
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 23. oktober 2006 #48 Skrevet 23. oktober 2006 jeg kan begge dagene så samme for meg=) =)
*2 søte små* Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #49 Skrevet 24. oktober 2006 Skal til jordmor nå om to timer og håper vi sees imorgen!! Jeg kommer nok litt senere enn kl 13 for jeg må på jobben først.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 24. oktober 2006 #50 Skrevet 24. oktober 2006 så koselig line=) iren30 tusen takk for en koselig kaffetreff på gran i dag=) gleder meg til du kommer på besøk i morgen,åsså gleder jeg meg til å møte dere andre på treff kl 13.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå