Gå til innhold

Hadelandsjenter - ny skravletråd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter ny tråd jeg da den forrige begynte å bli ganske laang!

Tusen takk for kjempe koselig treff igår - ikke minst takk til Marthemi som jeg fikk låne penger av, så jeg slapp å vaske opp!! Er det mulig !??!Må le litt også.

Ha en fin helg alle sammen og så sees vi i begynnelsen av november! : )

*Line*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for en kjempe koselig treff gleder meg til neste gang=)

Skrevet

Hei hei.

Kan jeg få lov til å være bittelitt med dere her? Jeg er fra Hadeland, men bor ikke der nå. Har veldig lyst til å flytte hjem igjen nå som jeg har en smurf i magen, men. Har termin 17.4, så vi har en stund til å tenke på.

Kjenner at jeg er skikkelig nysgjerrig på hvem dere er. Kan jo godt henne at vi kjenner hverandre. =)

Skrevet

Takk for i går kveld ja! Veldig hyggelig. Litt tidlig å komme i ammetåka, eller hva Line_sommerfulgl? Hi hi....

Ha en super helg alle sammen!!

Skrevet

klart du kan det=) hvr på hadeland er du fra da???

Skrevet

Hei igjen jenter!! Har vvært lite hjemme de siste dager, så har ikke fått skrevet noe her før nå. Takk for hyggelig treff på torsdag.. Håper vi kan fortsette å treffes en gang i mnd. Har vært på ikea og kjøpt masse fine ting til gutt ungens nye soverom. Det er så gøy åse alt det fine de har på ikea, men da går også penga:). Dere får ha videre god helg ..

Skrevet

Hallo!!

Vi var også på Ikea her på onsdag. Hadde bare tenkt til å kjøpe en kommode, men kom hjem med 3 fulle bæreposer - litt var til svigermor, men allikevel. : )

Har arvet en seng vi da, som er på plass allerede. Måtte ta den med med en gang pga plassmangel hos de som hadde den. Veldig rart å ha en sånn liten seng stående på gjesterommet. : ) Men veldig koselig!

Og så har vi kjøpt brukt barnesete som bare var et år gammelt, vippestol, lammeskinn, vinterpose og stellemadrass.. Begynner å bli en del ting allerede. Men vi har ikke alt her hos oss enda.

Hvordan ligger dere an med handlingen?

Skrevet

begynner å bli litt her og har arvet vogn og noe klær,men har og en mor som går amokk når hun ser baby tøy=) åsså har jeg kurv til babyen da=)

Skrevet

Hei igjen!! Som dere allerede vet har jo jeg en fra før av. , så jeg har ikke kjøpt noen ting ennå. Har jo det meste fa før av,har bilsete, vogn, voksipose, , og to barnesenger:) Mamma har vært å kjøpt rosa garn og skal trikke liten jakke .. Men er jo nøtt til å kjøpe noe jente klær snart, det brenner i fingrene etter å kjøpe. Har jo bare gutte klær fra før av:) Men er litt redd for å kjøpe så mye i tilfelle de tok feil, og at det er en gutt!! Men hvor stor sjanse er det, når vi så det så tidlig??

Skrevet

Hallo!

Jeg stoler ikke heeelt på jordmor når hun sa det var jente, selv om hun var veldig sikker. Kjøper mest mulig nøytrale store ting iallefall, og noen nøytrale klær og noen jenteklær til å ha i begynnelsen. Er ikke sånn veldig rosa fan, synes det er mye fint i brunt og lilla ol. Er jo så gøy å handle til babyen!

Har begynt å strikke nå, og det går ganske bra faktisk etter MYE hjelp fra mamma og svigers. Skal ta med og vise frem den 2. november!

Får ikke satt opp nytt treff enda - har prøvd men får feilmeldinger, så tilfelle dere har glemt det eller til alle nye som leser dette:

NYTT TREFF PÅ LUNG (med fantastisk service!?!) : )KINARESTAURANT I BRANDBU 2. NOVEMBER KL 19:00!!

*Line*

Skrevet

Jeg syns heller ikke servisen var noe særlig denne gangen. Men vi kan jo møtes på isabella!! Det ligger bare tre hus lenger ned(gamle lung lokaler)Der er der litt mindre men veldig hyggelig personale og god mat. Heller ikke veldig dyrt..Hva sier dere? Prøve noe nytt???

Skrevet

jeg er med på alt så bare å gi bedkjed=) vært hos legen igjen i dag må dit hver uke framover pga blodtrykket å nå har jeg fått urinveisinfeksjon ved siden av=)

Skrevet

Ja jeg er med på Isabella - er ikke like koselig der, men det er like god om ikke bedre mat der! Og servicen kan jo ikke være dårligere hvertfall.

Hver uke hørtes mye ut, Marian, men det er jo fint at du får tett oppfølging. Og UVI itillegg - da er alt komplett. Drikke mye appelsin juice da! : ) God bedring!

Skrevet

takk takk line=) gleder meg til å treffe dere alle igjen

Skrevet

Hei igjen!!

Limer inn denne oversikten fra forrige skravletråden!

Nå har jeg lest gjennom alt og notert info om alle her.

Vi er:

*Line_sommerfugl: 27 år i oktober, 1. baby (jente), termin: 24.02.07, bor Brandbu, fødested: Ringerrike.

*Go`gutten skal bli storebror: 29 år, gutt på 4 1/2 fra før venter nå jente i midten av mars, bor Brandbu, fødested: Ringerrike.

*Mary venter: 24 år i november, 1. baby, termin: 21.02.07, bor Roa, fødested: Gjøvik.

*Nurket vårt 15. mars: 24 år, 1. baby, termin: 15.03.07, bor Jaren, fødested: Rikshospitalet.

*Marthemi: 31 år, 1. baby, termin: 21.01.07, bor Brandbu, fødested: Ringerrike.

*Silje_i: 21 år, 2. baby, bor Brandbu.

Dessuten har vi:

*Atlje: 21 år, 1. baby, termin 28.01.07, bor Grua.

Bare fyll ut andre opplysninger eller rett meg om jeg har skrevet noe feil!

: ) Til nye jenter - bare før dere på listen!

Og så ønsker vi Marthe velkommen i april når hun flytter nedover hit. Hold kontakten.

Line_sommerfugl

Skrevet

Hei jenter!!

Har uka vært fin for dere eller har det skjedd noe spesielt??

Jeg har vært litt plaget med svimmelhet og lite jern, men etter en uke med jern så føler jeg meg i bra form igjen og det er deilig. Har blitt litt økende tungpusten, og føler meg som en 70 åring når jeg går tur, men satser på at det babyen og blodvolumet som gjør det! : )

Ellers så reiser jeg og sambo til Roma på tirsdag og blir borte i 3 dager, og jeg gleder meg veldig!! Det er visst varmt og godt der og kan bruke shorts og sandaler på dagtid!

Go'helg, jenter!

Gleder meg allerede til neste treff!!

Skrevet

å det hørtes koselig ut=)

venter på at legen skal ringe jeg da,smertene i magen gir seg ikke så begynner å bli li engstelig,men ellers er alt bra her=)

gleder meg og til neste treff =)

go helg=)

Skrevet

da ble det lege tur i går og ultralyd i dag=/ var så nærvøs at jeg ikke har sovet i natt =( men kan jo informere om at jeg var på ringerike og tok ul og alt sto bra til ble rolig da jeg så hjertet på babyen slo som det skulle.å syns det så ut som en gutt som ligger der inne det sa legen og men han ville ikke si det helt 100% måtte bare informere her inne =)

ha en forsatt fin lørdagskveld=)=)=)

Skrevet

Så fint at alt var bra da!! Det er foreferdelig å ligge og være urolig for babyen i magen. Grattis med gutten da - blir spennende og se om legen har rett! : )

Skrevet

Hei jenter. Her er litt info om meg.. Da jeg skulle legge meg i går oppdaget jeg ltt blod på papiret, ble veldig redd, men la meg til å sove. Etter en times tid måtte jeg på do igjen , og litt mer guff da. ringte til føden og fikk beskjed om å komme med en gang. Måtte vekke minsten og reise. Klokka var da 2. fikk bra mottakelse. Fant hjerte lyd, så jeg roa meg litt, så tok hun en gu for å sjekkke mormunnen at den var lukket, og det ansiktet glemmer jeg ikke. Jeg tror fødselen er i gang jeg" sa hun og mente at mormunnen var veldig kort. De hastet avgårde, men jeg lå der å gråt og bare ventet på å føde. DE hentet seng , og kjørte meg til en gynokolog, som tok viderer undersøkelser. Og alt var normalt. Jeg ble lettet og ikke minst jordmora. Hun var så lei seg for å ha skremt meg. Så jeg fikk reise hjem igjen med beskjed om å ligge meste i ro de nærmeste dagene til blødningen hadde gitt seg.. Var hjemme igjen kl 05. så jeg blir nok sykmeldt fult en periode. Men det endte godt.. Var veldig redd for å miste jenta mi alt nå... Godt å høre at alt var bra mary.. Vi ses vel snart..

Skrevet

her var det noen fra hadeland ja...:-)blir gjerne med på neste treff...bor i lunner

Skrevet

22 år, mamma til jente på tre og tvillinggutter på to og en halv uke. bor på grua..noen som vil bli med på trilletur?:-)

Skrevet

hei go gutten,godt å høre at det går bra med deg og =)

ser ut som det har skjedd en del denne helgen,men godt det har gått bra for alle sammen.

ja line blir spennede og se om legen har rett

Skrevet

Hei igjen. kom fra legen nå. Alt har gudselov roa seg etter helga. Legen var fornøyd, men har blitt fult sykmeldt i en mnd , for at kroppen skulle få hvile og ro. Er det flere av dere som skal på nettverksmøte på onsdag??

Skrevet

Hei Maria!

Huff for en forferdelig natt!! Godt det gikk bra - nå må du ta det med ro!

Jeg var også en tur på sykehuset på fredag faktisk, for jeg var på do og da hadde kommet en del vann i trusa. Jeg tenkte med en gang at det var fostervann og ringte til legevakten - måtte komme til legevakten på Jaren først og ble undersøkt. Han fant ikke noe galt, men synes jeg burde ta en tur til Gjøvik for sikkerhets skyld. Ble sendt til fødeavdelingen der og jeg var kjempe redd. Heldigvis så var alt tett, og ble sjekket grundig med GU og ultralyd. Legen visste ikke hva det kom av, men at det kunne visst skje innimellom var det svaret jeg fikk. Vi resiser til Roma i morgen, så jeg får håpe at det ikke skjer noe lignende da.

De så også at det var masse vann inni der, og legen sa også at det var en liten jente, så nå er jeg ganske sikker på det!

Synes det skjer noe nytt hele tiden med denne kroppen - er vanskelig å holde følge!

Nå satser vi på en kjempe fin tur til Roma og slappe av og kose oss masse der. Kommer derfor ikke på nettverksmøte til onsdagen, men jeg er med neste gang. Dere får si fra at jeg kommer neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...