Gå til innhold

Baby i april ,noen?

**My little Miss drama and I**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Morsomt å se hvor mange fra april som er her;)

Jeg har ca 20.april, å mage har jeg å..

Hvordan er det med dere? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 4. april ifølge BIM og 2. april ifølge legen.

JOda, har mage, ja!!!!! :)

Datteren min har bursdag 20. april!!!! hehe... Sammen med Hitler og Gro Harlem Brundtland...og nå snart en til kanskje??? hehe

Skrevet

veldig mange aprilmager i aprilklubben. jeg har termin 11. april og buksene er blitt for små. bh-en og.

Skrevet

jeg har menstermin 20.april jeg og:-) og jeg har mage:-)

er 12+2 i dag da.. og det vises veldig tydelig:-) syns jeg... hehe

så moro med mange april-mager å følge tett framover.. gleder meg jeg.. til både vondter og godter.. hehe

Skrevet

Hei sann !

Har termin 17 april.

Fått litt "bolle" mage ja. :)

Skrevet

Hei

Kommer inn her i dag:-). Jeg har termin 22 april. Ikke en antydning til mage en gang. Regner med at det tar noen uker til før jeg ser noe, men på den annen side, så har jeg et par uker hatt en anelse om at noe rører seg der inne. Kjenner ingen spark eller noe slikt, mer en "hoppende" følelse. Vanskelig å forklare. Men merker det spesielt på kvelden.

Skrevet

Hei

Jeg har foreløpig termin 8 april. Magen kommer ja. Jeg merker det godt på kontorstolen på jobb.... Den henger liksom litt over bena...He he,,, men det er bare morsomt og formen er så mye bedre om dagen. Masse energi og bare koser meg.

Bare å gå inn på termin klubb for april 2007 så er vi nok der alle sammen.

Skrevet

Hei

Jeg har foreløpig termin på bursdagen min av alle ting som er den 5.april. Enda ser jeg ikke antydning til mage, men den kommer vel fort nok den også tenker jeg. Er liksom først da at jeg ser for meg at det kanskje går opp at det faktisk skjer noe inni magen min. Blir veldig spennende å følge med på det ihvertfall. Det skal sies at jeg er litt stor fra før da og da tar det kanskje litt lengre tid før det synes noe særlig.

Skjønner litt hva du mener knasboll for jeg har det litt på samme måte, men som du sier så er det litt vanskelig å forklare ja.

Ha en fortsatt fin dag jenter og god helg til dere alle c",)

Gjest sonja 09.04.07
Skrevet

Hei,hei!

Jeg har termin 9.april. Har ikke mage, jeg venter og venter....gleder meg så til å få en liten kul. Blir litt mer virkelig da. Har fått større pupper iallfall...:)

Skrevet

Hei!!

Morro å se at det er så mange!! jeg er 24 år og venter mitt/vårt første barn 19.04.2007. Er kjempespent!! har time på ul på lillehammer 16.11.2006. Er det noen andre fra oppland av dere?

Magen begynner å synes godt, og det er jo ikke så dumt, koselige tider!!!!gleder meg kjempemasse!!

håper alle får en fin dag!!!

Skrevet

Har termin 18.4. Synes nok ikke ennå, men merker magen selv...

Skrevet

termin 1 april. ja har mage ja. fikk høre hjertelyd ons- 160 slag i min. godt å høre at liv der.

skal på UL 18/10

Skrevet

Hey!!

jeg har termin 04 april og magen den kommer den :) Tihi :) Dette skal bli spennende utover...Er foressten 14+4 idag :)

Skrevet

Hei!!

Jeg kan også melde meg inn her... termin 21.april. Jeg har ikke fått synlig mage ennå... Men puppene har vokst en hel del :)

Gøy at det er så mange aprilmager her!!

Skrevet

Hei.

Jeg å vil være med. Termin 17 april, og kula mi står rett ut alt!!!

Skrevet

Jag har termin 4 april. Ingen mage...æn... men den kommer væl. :)

Skrevet

jeg har også termin 20 april!! så kjekt med så mange så haer så tett :) har begynt å vise på meg også.. har lagt ut noen magebilder på albumsidene vist noen vil se.. :)

Skrevet

jeg har termin den 22 april... dette blir mitt andre barn, og det er visst noe sant i det at flergangsgravide får tidlig mage:) den har dukket frem allerede!!

Skrevet

har temin 13 april.. fått en liten kul på magen.. gleder meg veldig til UL å få se den som lever inni magen.. merker det veldig på trusene og på BH.. trusenen går liksom litt i huden, mens puppene henger litt ut av bh.. kjøpte meg faktisk nytt undertøy i dag å hadde gått opp en cup i str... håper det stopper nå.. hehe (men samboeren er fornøyd)

Skrevet

Hei dere alle apriljenter...

Her var det mange som ikke har vært enda i aprilklubben å tittet..Fant mange som ikke står på terminliste der...

Jeg kan godt føye dere på der,hvis dere vil...Kom dit og titt da..

Jeg har forresten termin 18.april

Skrevet

Og har mage ja....he he.

Skrevet

Jeg har termin 22/4. Ser at vi er mange.

Koselig å følge hverandre fremover.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...