Steinbukk77 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 hvor godt jeg kjenner kroppen min. I dag er det dag 7 i syklusen og jeg kjenner det begynner å skje noe i høyre eggstokk. Veldig svakt, men det skjer noe. Forrige syklus hadde jeg eggløsning i venstre eggstokk. "Normale" jenter vet jo ikke engang at eggløsning kommer annenhver gang på hver side. Eller dvs, de vet det nok men tenker ikke over det. Jeg registrere sekret hver dag og kan utfra det også si når omtrent egget kommer. Skal kanskje på et møte i november, men er livredd for at jeg må være borte de to viktigste dagene i mnd. Man blir snål av det her. Hvem andre enn en sliter ville tenke sånn. En siom ikke sliter ville mest sannsynlig vært superglad for å få et avbrekk i hverdagen med å få reise på møte et annet sted i landet. Dessuten, hvis jeg blir gravid denne mnd vil jeg få termin pluss minus to dager før bryllupet til svogeren min. Blir jeg gravid neste syklus vil jeg være høygravid juli 2007 og vil sannsynlig være feit og stygg i bryllupet dems. Men hva betyr egentelig det, ingenting. Masse tanker, men denne gangen ikke sorgfulle tanker, men bare annerledes enn hva andre tenker.
krysser fingre og tær! Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, ikke sant! Lurer på å melde meg på i kvitt eller dobbelt i "min egen kropp", eller eventuelt "ufrivillig barnløshet" Jeg har utrolig mye kunnskap om begge emnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå