¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er vist 40 dager igjen til termin i dag og er jo derfor høygravid jo! Var forresten på fødselsforberedende kurs på Ullevål i går + omvisning på føden/barsel og hotellet. Kjekt å få sett seg litt rundt, men ble litt mer engstelig for fødselen nå. Ble liksom så virkelig dette nå. Skal jo faktisk føde om ikke så veldig lenge!!
ronja irene Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 heisann! jeg er også høygravid i dag. er veldig rart på en måte. ting ble mer virkelig:-) gleder meg masse til å få se babyen som jeg har ventet så lenge på nå, men samtidig så skal jeg igjennom en fødsel snart! men det går nok bra det å:-) lykke til da i den siste innspurten!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer :-)))) Det skal gå så fint så, men jeg kjenner også at det begynner å "knyte seg litt i magen nå", er litt spent og nervøs også. KNøttet her er jo egentlig klart, jeg er "fødeklar"# med 19 dager igjen til termin idag. MEN hodet er ikke festet og står høyt over bekkenet så jeg går nok også over denne gang. Skal på UL og samtale med gynekolog på mandag. (Ul for å beregne størrelse på baby, hadde hastesnitt ved forrige fødsel).
ronja irene Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 håper den lille kryper fort ned i bekkenet ditt. var selv på ul for å se om deb lille lå i stjernekikker stilling. legen min mente det. men heldigvis hadde han snudd seg. babyen lå i fødestilling sa de,men er ikke festet enda da. men det blir vel sikkert om ikke altfor lenge. fikk beskjed om at babyen kan komme før tida,da livnorhalsen var kort å myk allerede. men det er jo spekulasjon egentlg. den kommer når den kommer. spennende blir det hvertfall. lykke til:-)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Forrigemann var stjernekikker, etterosm hodet ikke hadde festet seg og vannet gikk fikk han litt rest fart ned i bekkenet og ble sittende fast i feil stilling. Hadde derfor håpet at iallefall denne fødselen starter med rier slik at det er større muløighet for å komme på riktig mpte ned i bekkenet ettersom hodet ikke er festet. Takk, og takk det samme ;-)
pusejenta Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Å, så koselig Nå er det siste innspurt for oss.. Har 32 dager igjen til termin i dag.. Var på fødselsforberedende kurs + omvisning på føde/barsel avd. forrige helg vi også, og jeg skal si meg enig i at alt blei liksom mye mer virkelig! Det gikk opp for meg at snart er det faktisk jeg som skal føde... Knyter seg litt i magen gitt.. Men, men vi skal da klare det også. Klem fra
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer Kab¤! :-D Takk for sist! Veldig hyggelig treff i Lillestrøm. Det er mange tanker som melder seg i forbindelse med fødsel, ja... Jeg har 34 dager igjen til termin, og det nærmer seg nå med stormskritt. Nå har vi endelig fått handlet inn masse også! Shoppet for 25 tusen i går... Tatt alt i en jafs! Nå står det en lekker rød Mutsy vogn i stua. :-D Jeg måtte montere den samme kveld, selvom jeg var kjempesliten. Også kjøpte vi Stokke stellebord. Det hadde en god høyde og kan brukes som pult el. hylle senere. Smart. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå