Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg så plutselig dette navnet et sted, og syns det var så vakkert... Jeg liker egentlig litt trauste "solide" navn... Er jeg bitt av Linnea/Leander basillen? Minner dette egentlig bare om Linda (Som er litt sånn Johansen for meg...) Hva syns dere, og hvilken kategori vil dere sette det i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kan ikke fordra disse poppisnavnene som dukker opp,men dette var egentlig litt fint! Du har jo Lindis da,men Linde var litt pent det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Aldri hørt det før jeg. Nydelig klang det i mine ører, og jeg er allergisk mot poppis-navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Linde var litt søtt, men jeg er vant til at det er etternavn..... Kjenner mange som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg syns det ser ut som feilstavet Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes det er veldig søtt! Ikke poppis som leander/linnea, nei:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verdens lykkligste mamma Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Linde er et veldig pent navn, men tror ikke det er lov å bruke det siden det er et etternavn. Kjenner en som kalles Linde, men heter noe annet pga dette...villet sjekke dette nærmere dersom dere velger å bruke dette navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~bubbe~ Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes det minner for mye om Linda.. Og av en eller annen grunn tenker jeg på naturen når jeg hører det.. men det er vel ikke negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 hm.. linde aldri hørt det.. men det var egentlig veldig pent Mye penere enn Linda.. det er et navn jeg ikke liker nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå