Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere er grei romtemperatur i oppholdsrom? Nå er det 19 grader her inne, og jenta har på langarma body og bukse, men jeg synes egentlig det er litt kaldt jeg... vurderer å fyre opp i ovnen... Det bør jo også være litt varmere på stellerommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det vel ikke så mye varmere enn hos deg. Det er kaldt for meg men lillegutt er så varm så han koser seg.

Blir gøy til vinteren når jeg er så frossen av meg mens sambo og lillegutt er så varme av seg. Ender vel med at jeg sitter inne med jakke, votter og lue......hehe.

Må derimot sette på varme på badet for i dag tidlig var det veldig kaldt der inne. Til og med småen hutra da.

Skrevet

Så lenge hun ikke er kald på hender og føtter går det vel greit regner jeg med... Jeg ender vel opp som deg! :-) Vi får fyre opp til kvelden - det er så koselig!

Skrevet

Jeg er varmekjær, så vil ha 22-23 grader i stua og kjøkkenet (har stellebordet på kjøkkenet). Hvis det er surt ute, så har jeg fyr i ovnen nesten hele dagen.. det blir så mye lunere varme enn om jeg fyrer med strøm.

Skrevet

Vi har vel noen å 20 grader i stuen, men på soverommet...der er vinduet fortsatt åpent. Tror vi er noen varmblodige mennesker. Jenten er 2 1/2 mnd, i går lukket jeg vinduet da jeg var redd hun skulle fryse. Hun lå da i 20 min og sparket i søvne helt til jeg åpnet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...