Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vrææææle, ARG;HMPFR#"¤%&%¤#!!!!!!!!!! Har hatt svigers på besøk, fytti H********* for et evig mas.Og uansett hvordan jeg dekker på bordet så kommer min "elskede" svigermor og gjør om på det, HJEMME HOS MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare få det ut..
emmi - 15.03.08 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Forslag: gjør det samme neste gang du er hos henne! :-)
mayaya Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Enig med emmi! Gjør igjen! Noen skulle bare gjort det hjemme hos meg ja - spesielt når jeg går rundt som en hormonbombe, da hadde de nok sett stjerner da ja! muhaha :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Holder på å klikke jeg.......... Gjett om jeg skal ta igjen, skal ommøblere jeg, neste gang jeg er hos de!!!
Skravle Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Det e nok et problem som aldri tar slutt.... - Di her %##""/+**¤## svigermødren! Etter ti år, har eg lært meg å lukk igjen øran når ho kommer på besøk... Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå