Gå til innhold

Oktober: Da har vannet gått =)


Line77

Anbefalte innlegg

Nå på morgenen gikk vannet, men jeg har ikke noen tegn på rier enda. Jeg har fått time på Ullevål seinere idag, om ikke riene setter igang av seg selv. Jordmor jeg snakket med sa at jeg vil bli igangsatt seinest i morgen (min bursdag) hvis ikke noe annet skjer før det..

 

Så nå er vi igang.. og jeg som var sikker på at jeg skulle gå på overtid da jeg ikke har hatt noen tegn på fødsel, har termin 10. okt.

 

Skal jo bli fullmåne i morgen så det kanskje er flere som har tenkt seg på Ullevål i helgen.. he he

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ojojoj... så spennende!!!! Gratulerer med vannavgang!! Nå blir det snart ingen igjen til meg etterhvert. snufs og sukk.. he he

 

Du får ha lykke til med alt nå da!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig morro! Da fikkk vi bevist at det å ha tegn ikke er noe gunstig ift å föde snart iallefall... Masse lykke til og gratulerer med dagen! Blir spennende å fölge med videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke stort =(

 

Har vært på kontroll på Ullevål, og gutten har det veldig fint.. Men veerne vil ikke komme igang, så da er det bestemt at fødseln vil bli satt igang i morgen kl. 10.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig for deg å vite da:-) Får likevel håpe at du kommer i gang av deg selv i løpet av kvelden/ natten slik at du slipper å bli satt i gang!

 

Masse lykke til og husk å sende oss bilde av nurket når det er overstått da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å ha noe å forholde seg til.

 

Så du er ikke igang enda tvilling79 ;-) ?? Håpet på selskap i morgen jeg..

 

Takk for alle bursdaghilsener, momoren min hadde også bursdag 7. okt.. litt morsomt å tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Line 77, må bare spörre...det vi snakket om på treffet, spilte det noen rolle ift at vannet gikk eller?

 

Masse masse lykke til i morgen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha, nei vi tok ikke oppskriften til rikshospitalet men vi hadde sex igår ja.. vet ikke om det har noe å si.. men det er jo en mulighet

 

Bare å fart på mannfolka så sees vi på ullevål =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...