Gå til innhold

Hva tror dere jenter? bekymret her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå snart 2 uker over ikm.. har tatt to tester, begge var negative.. Så jeg er vel ikke gravid, men har hatt veldig vondt i området ved livmora og eggstokkene siden ikm.. nesten som mensen smerter, men det kjennes ut som noen tar en kniv og stikker meg... igår gjorde det så vondt at jeg ikke klarte å stå oppreist. Tenkte jeg skulle ringe gyn,men så tenkte jeg at hun sikkert sier det er pga pille slutt, men jeg slutta jo i mai. Og hadde jo 28 dagers syklus. så fikk jeg plutselig 31 dager. Og nå er jeg jo på dag 43. Har fått ømme pupper nå. det pleier jo å være ett tr tegn. men har liksom ikke den mensen følelsen. Noen som har hatt det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke om jeg kan gi deg noe godt svar, men smertene du beskriver hadde jeg da jeg hadde ei cyste som skulle ut. jeg måtte krabbe opp trappa! Jeg vet ikke om det har noe å si for uteblitt mens, men jeg ville nok ringt gyn!!! de kan jo ikke nekte deg time, heller. er man bekymra er man det, og skal bli hørt på.

lykke til! god klem!!

Skrevet

Jeg har vann cyster på eggstokkene.. det har jeg funnet ut, men gyn sa at det ikke var så farlig, og at de går bort av seg selv. Og jeg har hatt vondt pga de, men ikke sånn vondt jeg har nå.. Så tror ikke det er det heller.. er bekymret for at det er noe virkelig galt jeg nå...

Skrevet

det som og er litt rart, er at jeg var hos mamma her om dagen.. og dagen etter jeg hadde vært der ringte hun meg og sa: "er du gravid?" Hun hadde fått en følelse av at jeg var gravid.. hehe.. hun fikk den samme følelsen når søstra mi og samboeren til broren min ble gravide. Og hun har alltid rett når det gjelder det. Helt utrolig, men sant.. Så er litt skummelt det da.. hehe

Skrevet

da kan du jo be gyn om ultralyd???

man skal ikke kimse av hva mødre føler....!!!

Skrevet

Er litt redd for at gyn skal bare vimse det bort og si noe som at det er pga p-pillene og at man ikke kan gjøre noe osv... men tror jeg ringer og hører ja.. syntes ikke noe om dette.

Ja, mødre har jo som regel alltid rett? :P

Skrevet

Jeg hadde samme sympt da jeg var gravid.. Det begynte først som svak stikking som ble sterkere i løpet av et par uker. Etterhvert ble det skikkelig vondt da jeg lo og hvis jeg strakk meg opp etter ting... Viste seg at jeg var gravid.

Skrevet

hmm.. blir bare forvirret jeg nå.. får ringe gyn.. takk for svar jenter =)

Skrevet

lykke til , malha!!!!!

Skrevet

Lykke til:) ikke meningen å forvirre deg, men det var som om noen stakk noe spisst inn der.. legen sa detvar livmora som vokser.

Håper håper håper du er gravid altså!!

Skrevet

ja, får krysse fingrene. :) men nå får jeg stikke og ringe, før jeg drar på jobb.. takk for råd og tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...