cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 så da jubler jeg litt, jeg! og sender masse MASSE babystøv til dere. Håper dere kommer straks etter til 1. tri, det er mange jeg kommer til å vente på. Og ryktene sier det er GOD plass der inne! Hmmmm.... hvordan lagde man det babystøvet??? Var det sånn her? ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
AniBer Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer masse og lykke til med den lille spiren din!!! Håper vi sees inne på 1.tri etterhvert!! *Suger til meg babystøv*
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 GRATULERER TIL DEG OGSÅ!!! Er jo skikkelig babyboom her inne for tida *ler* Flotte greier! Da sto jeg først i babystøvkøen, så jeg suuuuger til meg alt jeg kan
Mosegrodd Ugle Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer til deg og!! Sender litt babystøv jeg og... **************************************** ******************************************* ********************************************
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hei og hå!!!!!! GRATULERER MED DAGEN!!! Takk for støvet.... Håper det er mange som kommer etter deg!! Begynner vel å bli en del.. klarer ikke å logge meg av i dag, kommer jo stadig nye kjekke innlegg her!!!! Kos deg masse med spiren din!!! Klem klem!!
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 HURRA HURRA HURRA. Kjempe bra og igjen. masse gratulerer. Må du kose deg masse og ta godt vare på deg selv Cille vil. Håper jeg snart kommer etter med deg og dere andre. Er så glad på dine vegne. Klem
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 takk, alle sammen! Ugler i mosen, stemmer det at jeg har sett at du har mer enn ugler i mosen...?
Mosegrodd Ugle Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har vel Ugler "inni" mosen nå ja..... Tji hi...
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2006 du kommer etter, juhu, sånn er det bare!!! klem;)
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, jeg skal gjøre alt for at det klaffer denne mnd med at jeg blir gravid. Hvis ikke så er jeg nok gravid innen jul som jeg føler. Så da kan vi få det mer morro sammen vettu. Kos kos
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2006 moniccen, her kommer litt ekstra til deg! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2006 takk, krokodillemor og vilsågjerne!! masse plass til dere også på 1.tri:)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 ååå så kult! gratulerer så mye!!!!!!!!!!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Hipp Hurra for deg! Gratulerer så mye og tusen takk for babystøvet!!
Anne-B. Skrevet 6. oktober 2006 #20 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer masse! Og lykke til! Takk og takk, babystøv vil jeg gjerne ha!! )
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. oktober 2006 #21 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer så mye! Vi sees på 1. tri!
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2006 #22 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer til deg også, Lykke til !!!!
Nehneh Skrevet 6. oktober 2006 #23 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer Cille vil! God tur over til 1.trimester og lykke til videre.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #24 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer så masse!!!! Lykke til videre! =)
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 6. oktober 2006 takk, alle sammen!!! ønsker dere masse lykke til også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå