Gå til innhold

12. oktober-jenter!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om det er mange med termin 12? Kan nesten starte egen klubb.. he he.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Ser det er mange som har termin da, ja! Det har jeg også, men jeg gikk 14 dager overtid sist og blei satt igang, så forventningene for å få noe før, er ikke så store.... :-/

Så jeg blir nok her leeeeeeeeeenge enda.... sikkert 3 uker til.... sukk!

Skrevet

Slenger meg på jeg =)

Skrevet

Heisan! Har også termin 12 oktober. Men var hos legen i dag og han sa at her er det nok en stund igjen....! Vil gjerne at babyen kommer nå jeg! Er såååå lei!!

Skrevet

Hellau...:)

Er ingen tegn på fødsel her heller.......off!!! Jeg vil se henne NÅ! :) Ja vi er en del som har termin denne dagen....Skal alle ha jente eller?

Skrevet

12 oktober her også.....

Skrevet

Hey.

Jeg er frekk og freidig nok til å presse meg inn her jeg og.. selv om min termin er den 11.10, hehe kunne like gjerne vært den 12. uff nå kjeder jeg meg..

Skrevet

Hei :o) Var medlem av 12.oktober-klubben jeg å, men fikk jenta vår natt til forrige lørdag :o) 12 dager før tida :o) Lykke til dere som fortsatt venter!!

Skrevet

Heldiggris!! Åååh! Fikk skikkelig vondt i rattata og det kjentes ut som hodet var på vei ut før i dag. Men, etter en time på sofaen forsvant det-ÆSJ! Satser på fullmånen nå.. Kos deg med jenta di! Håper vi andre kan gjøre det samme neste fredag!

Skrevet

Under 1 uke til termin nå, så det nærmer seg. Kan jo skje når som helst :o) Fødte 16 dager før termin sist, så jeg var veldig klar forrige uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...