Gå til innhold

Babyutstyr i Bergen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har noen tips??? Jeg skal snart flytte til Bergen og kjenner ikke byen noe særlig godt. Jeg lurer på om det fins et bra senter e.l. med godt utvalg og bra tilbud innen babyutstyr (alt fra babyklær, til amme-bh, badebalje etc.)?

Uke 28+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker selvfølgelig ikke hva noen butikker heter, utenom H&M, der har de jo både mamma- og barne klær.

Den finnes ihvertfall på Lagunen og Galleriet.

Så er det BabyKos i Møllendalsveien. Adr. er visst Kalfarveien 99. (Fant på internett).

Så er det en lignende butikk på Nøstet som selge babysenger, stellebord, vogner, bilseter etc. men husker ikke hva den heter.

SÅ har du en mammaklesbutikk som ligger under Smørsbroen på venstre side hvis du går nedover... Husker heller ikke hva den heter..

(ammetåke allerede...) :)

Skrevet

Såvidt jeg har registrert, er det to butikker som spesialiserer seg på mammatøy i Bergen:

1) Mammashop som ligger under Smørsbroen. På www.mammashop.net under linken Butikken vår finner du adresse, kart og åpningstider.

2) Mor og meg, ligger like ved politistasjonen: www.morogmeg.no

Utstyrsbutikken på Nøstet heter Babyutstyr AS, og ligger i Nøstegt 39.

Ellers er det en utstyrsbutikk på Nordås, litt utenfor sentrum i retning flyplassen. Har ikke vært der selv, men mer info på www.reflex.no.

Håper det var litt til hjelp. Velkommen til "byen mellom de 7 fjell" =)

Skrevet

Det er en simo-butikk med veldig bra utvalg i c. sundsgt 38.

Skrevet

PoP ligger på xhibithion. Der har de mye stilig til babyer, og litt til mamma. H&M på galleriet har ikke mammaklær, men det ligger en egen H&M rett nedenfor smørsbroen. Den har mamma klær. Ellers er det en del utvalg i Åsane. Der er en butikk som heter Babyverden. Det er også egen Simo butikk i Åsane. Så er der jo to kjøpesenter i Åsane pluss IKEA.

Skrevet

Anbefaler reflex på nordås!

Skrevet

Tusen takk for alle gode tips!! Gleder meg til å flytte til Bergen :-)

Skrevet

Jeg vil anbefale Reflex på Nordås. Der har de alt av babyutstyr, og enkelte av varene deres er litt billigere enn hos konkurrentene.

Simobutikken i C Sundtsgate er ok, men har ikke samme utvalget som reflex.

Jeg har handlet en del mammaklær på Mor og Meg bak politistasjonen. Kjempegod service:-)

Velkommen til Bergen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...