Morida70 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Jenta mi er 1 mnd, og har begynnt å gulpe mer og mer. Dette er et stort problem spessielt på natta etter jeg har ammet henne. Da kan det gå 10-20 min før hun gulper seg ut, men da her jo jeg sovnet og hun blir liggende gjennomvåt og kald. Noe som har erfaringer eller tips for å redusere gulping evt. fremkynde den??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 HAr svart deg inne på skravlesiden=)
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ventet med å legge junior til han hadde rapt og evnt gulpet før jeg la ham ned. Forferdelig lange minutter, men her var det helt nødvendig for at han skulle sove godt etterpå. Det tok som regel fra 5-20 minutter. Skikkelig pyton når det tok 20minutter. Jeg har mao. ingen gode tips...
Duddlidu Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vil bare slenge meg på å si at du er ikke alene. Poden her er en supergulper, og selv om jeg jobber aktivt for å få han til å både rape og gulpe før jeg legger ham, så må jeg ta han opp igjen etter 5-15 min. Da våkner han til av at han nærmest kveles av gulping igjen. Stakkars, kan ikke være godt for de små heller dette her. Har igrunn ingen gode tips, annet enn å smøre seg med tålmodighet
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Dattern min er like gammel som din og hun gulper også mye.. Når jeg skal amme henne på natta er hun kjempe ofte gulpet ut pysjen sin og det er gulp i håret.. Så jeg bader henne nå nesten hver morgen da det er gulp over hele henne nesten.. usj.. Lurer også på hva jeg skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Het er noe som heter refluksleie, mange babyer har litt problemer med lukkumusklene mellom magesekken og spiserøret at maten kommer for fort opp. Ved refluksleie skal den ene enden av senga være litt forhøyet, du kan putte en telefonkatalog under beina da blir det litt skråning på senga. lykke til hilsen sykepleiestudent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå