Gå til innhold

Hjelp, hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har sovet hele natten siden han var 1 mnd gammel. De siste to nettene har han vâknet 2-3 ganger for mat. Kommer dette til â fortsette?

HUff jeg som var sâ heldig som fikk sove. Kan dette bare vaere en liten periode hvor han trenger mer mat?

Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være økedøgn. I såfall roer det seg etter noen dager.

Hvor ofte ammer du på dagen? Vil han ha puppen om du tilbyr oftere? Jeg ville forsøkt det.. Da får du opp melkeproduksjonen raskere, og han vil kanskje begynne å spise mer til hvert måltid på dagen og mindre på natta.

Men alle er forskjellige, og det er jo helt normalt med nattamming et par ganger per natt i den alderen, så det kan hende han vil fortsette med det.

Skrevet

Takk for svar. Vi fâr se hvordan det gâr, for hâpe det bare er ôkedôgn. Har vaert sâ heldig til nâ; Han spiser godt om dagen, ca hver andre time.

Skrevet

Kan være økedøgn ja. Men gutten vår har sovet rundt siden han var 2,5 mnd gammel. Er nå 4,5 mnd og de siste tre nettene har han spist to ganger. Enten er det økedøgn eller så vil han fortsette med det... til han får grøt kanskje???:) Han blir jo fornøyd med mat om natta og sovner igjen. Så siden jeg ønsker å fullamme i 6 mnd så får jeg vel bare bli vant med nattamming igjen:) sånn sett er vi jo heldige da så får en periode hvor de sover rundt..er ikke alle som sover rundt før de får annen mat i tillegg...;) trøst deg med det viss det fortsetter;) hihi

Skrevet

Nesten alle bebiser har en slik roteperiode i 4-5måneders alder. Mange begynner med grøt pga dette. Vanligvis er det unødvendig, og bebisene sover natta gjennom igjen etter 2-3uker med nattetull.

Lurer på om det kommer av at de i denne alderen oppdager så mye, blir mer nysjerrige på omverdenen og begynner å bevege seg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...