Gå til innhold

Str på livmor

Singelmamma og banden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den stiger nok en del fortere når man har to ja. Ikke sikker på hvor høyt den går i uke 12, men ikke så veldig langt unna navlen tror jeg. Ikke sikkert du trenger bekymre deg da....blir man ikke fort litt større når man har fått barn før også da? Ellers kan du jo høre med jordmor hva hun tror.

Lykke til uansett. Siden du ikke ønsker to til, håper jeg det går din vei. Sikkert ikke lett med fire stk om man er alene =0)

Hei Singelmamma,

jeg opplever akkurat det samme som deg - med nr 2. Blir helt bekymret her.... Forstår godt redselen din - jeg er redd for å få to selv, selv om jeg har samboer og kun en jente på 2 år. Luksusproblem i mitt tilfelle kanskje, men jeg ønsker meg en ad gangen må jeg tilstå.

Vi får følge med på hverandre og sammenlikne. Nå er jeg et stykke ut i 13. uke nå da (12+5)

Krysser fingrene for deg for at det bare er en :-)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Har ikke fått vite noe enda. Men føler fortsatt at det kan være to. Livmor går nå så vidt over navlen når jeg kjenner på den (15 + 1 i dag), og når den hardner til er den på str med en liten vannmelon. Den ligger godt inni, så har ikke fått mage enda. Men jeg lurer på å bestille en priv UL snart hvis jeg ikke har fått brev innen uka. Var hos legen for 3 - 4 uker siden, og har enda ikke fått ny time enda, jordmor skulle innkalle meg sa legen... Og det skal være i uke 16, som jeg faktisk er i nå...

Kanskje jeg kan hjelpe på litt her for vi er kommet like langt - kom nettopp fra jordmor og hun målte 23 cm som her blir 3 cm over navlen....er 15+2 og venter tvillinger.

Lykke til !

Men jeg tror du må kontakte jordmor selv - slik er det i hvertfall her. Legen sender inn og ber om ul for deg, men jordmor må kontaktes selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...