mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 hei! var på etterkontroll på sykehuset i går (fødte en gutt for 7 uker siden som vi mistet) er jo veldig opptatt av og bli gravid igjen fort! legen der henviste meg til gunekolog, der han ba ham ta meg inn snarest, til utredning av meg og min mann og "hormonstimulering"dette måtte jeg prøve i 6 mndt, før jeg ble henvist til ivf behandling i haugesund. er det noen som vet om det er veldig lang ventetid på sånne ivf klinikker?? satser jo på at vi ikke trenger det siden vi ble gravide på egenhånd sist gang (men det tok laaang tid)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Kjære mia_x. Jeg håper det går fint med deg,tross dine påkjenninger.Jeg ble så fortvilet da jeg svarte deg på et tidligere innlegg,uten å vite at dere hadde mistet deres barn... Vente-tiden til ivf er forskjellig fra de forskjellige sykehusene i det offentlige.Men der er også private alternativ en kan bruke,noe som dessverre fordyrer prossessen mye.Men mange velger å betale litt ekstra for å slippe vente-tiden,og også få litt mere følelsen av personlig oppfølging.Du kan lese mere om forskjellige ting vedrørende ivf på denne siden.www.ivf.no Ellers anbefaler jeg deg å ta en titt inn på vårt forum på bim som heter assistert befruktning ! Lykke til mia_x,jeg håper virkelig dere lykkes snart ! Klem fra vilsågjerne.
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 takk for svar jeg håper at vi slipper assistert befruktning, da jeg ble gravid sist uten hjelp og kun er i 1 pp. men godt å ha dette i bakhånd! vet du hva dette koster i tillfelle og hvor mye dyrere det er privat?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan lese prisoversikter på www.fertilitetsklinikken.no (Medicus) www.ciconia.dk www.maigaard.dk Det var noen private. Ellers er det vel litt å lese på sidene til hvert enkelt norske sykehus som driver med ivf.St.Olav,Univeristetssykehuset i nordNorge(Tromsø),Ullevål,Riksen og Porsgrunn...Mulig jeg har glemt noen..:
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Ta også en titt på denne... http://www.barnimagen.com/forum/thread/6572945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå