Gå til innhold

Kjære dere alle...C":)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er med stor fortvilelse jeg leser her inne på bim nå om dagen.Mye har skjedd her i den senere tid,og forandringen er desverre ikke godartet.Selv har jeg oppholdt meg på bim i 2,5 år,først på bli gravid,så på sliterne,og nå til slutt på assistert befruktning.Jeg har prøvd lenge,men er like barnløs enda.Men det betyr ikke at jeg nekter de som har prøvd kortere tid enn meg fortvilelse når tanta kommer..Det betyr ikke at jeg ikke skjønner at det er vondt for alle og en hver når forventningene ikke holder mål...Likeledes synes jeg jo selvfølgelig at bli gravid også er et sted for de som er så heldige og ha småbarn i fra før.De har lykkes en eller flere ganger,og ønsker selvfølgelig søsken til nurkene sine...

Det som jeg i mitt stille sin tenker,det er faktisk akkurat det samme som en annen jente her inne...Jeg blir ganske fortvilet på hennes vegne,når jeg ser at dere vrir og vrenger på det hun har sagt,for å få det til å bli negativt.Av og til undres jeg om vi kvinner i takt med alle våre vanskelige hormoner,må ha litt konflikter....Og det er ganske enkelt,på et slikt forum, å lage ei stor suppe ut av ingenting..

Men vi bør kanskje alle ha en ting i bakhodet..Vi er alle mennesker,vi har alle følelser,og ikke minst vi har alle meninger.Vi har også alle sammen lov til å gi utrykk for våre meninger,og jeg synes slett ikke noen skal bli fratatt den rettigheten...Enten man er enig eller ei.Vi har lov til å ha forskjellige syn på ting,men ingen skal påberope seg retten til å sitte på fasiten...Vær gjerne uenig,og påpek dette,men må man på død og liv komme med kritikk?Videre har vi alle også et annet alternativ.Vi kan velge å la være å poste et svar,vi kan velge å overse et innlegg fordi at vi skjønner at det fører ikke noe godt med seg...Og det er vel nettopp det vi ønsker alle sammen håper jeg....Å unngå konflikter !

Jeg husker godt meg selv i begynnelsen på bim.Jeg leste,og tok innover meg en hel masse informasjon som jeg har hatt virkelig nytte av.En stund hadde jeg stor glede av å videreformidle det jeg hadde tatt med meg av tips,nyttige linker og andres erfaringer.Men i den senere tid har jeg funnet Bli gravid sidene så triste...Triste fordi alle de flotte jentene som er her inne har mista fokus på en måte...Det dreier seg ikke lenger om å være her for hverandre,tipse og støtte hverandre,i oppturer og nedturer.Det dreier seg mere om demontere nye tråder fordi vi tviler på andres troverdighet,kritisere andres meninger,sette folk opp mot hverandre eller poste flest mulig tråder...

Kanskje hvis vi alle kan gå inn for det,men desverre ikke før.Kan vi lykkes med å få tilbake en god tone på bim.Men det krever at alle kan være med på å tenke positivt..Ingen er hjulpet av at noen må grave i gammel dritt,og ta frem gamle tråder og innlegg...Da vil snøballen bare rulle..og den blir større og større

Dette var bare et hjerte-sukk fra sidelinjen,og ingen navn er nevnt,og det er med viten og vilje.Jeg håper at alle dere flotte jenter der ute får en flott dag på vårt felles forum.Noen av dere er i den av og til slitsomme el fasen,andre i den langt værre vente fasen..Felles for oss alle må vel være...VI VIL HVERANDRE VEL !

Ha en superduper helg alle sammen !

Klem fra vilsågjerne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en super helg du også!!!!!!!!!

Og kan jo minne om at det finnes både skravleforum OG krangleforum!!

Smil til verden, og den smiler tilbake!!!!!!!!

Skrevet

Hei snuppa!!

Du skriver sånn at jeg får frysninger!!

Ja jeg har også vært her lenge, sammen med deg..

Og jeg har også påpekt denne forandringen, men bare blitt møtt med drittslenging.

det som skremmer meg opp i alt dette, at det er mødre og kommende mødre som sitter bak rattet på denne bim bilen som får rulle fritt fordi ingen tør å si noe som helst i fare for å enten bli stemplet som bedreviter, eller som bimpoiliti.

Det er rett og slett skammelig at man har så liten sosial intelligens og så lite respekt for sine medmennesker!!

Jeg støtter deg fullt og helt i dette innlegget, kjære deg!

Og ja jeg skjønner godt hvem du mener som har fåttt og fortsatt får unødvendig pes av bedrevitere som mener de har rett til å feie beina under en stakkars jente.

You go girl!

Vi trenger flere som sier ifra at dette går ikke an lenger!!!

Skrevet

Åååååå. Dette var et flott innlegg fra deg.

Ja, la oss ha det koslig her inne. Og jeg krysser fingrene for at spiren er hos deg snart.

God helg til deg også og kos deg.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...