Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Min kjære er sinnsykt forkjølet, og hans ene barn også er syk... De kommer å skal være hos oss i helgen, noe jeg har gledet meg til.. Hva skjer dersom man blir syk selv (forkjølet/feber/halsen??) når man går på spray? Er såå redd jeg skal bli syk og må avbryte forsøket eller noe... imunforsvaret mitt er ikke det beste om dagen skjønner dere hehe.....
Ann-ch. Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Tullemor1 Tror nok du kan ta det helt med ro. Har nok ingen betydning så lenge du bare går på spray. Dette går bra.
finetine Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Det skal ikke ha noe å si:o), så de kan trygt komme. God bedring! Klem
HMS *endelig mamma* Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hei snuppa! Det har ingenting å si om du skranter mens du sprayer. Om du blir veldig "dett i desa" kan det være lurt å ta en ørliten dusj med vanlig nesespray en stund (halvtime/times tid) før du sprayer med hormonsprayen. Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Takk jenter, nå er jeg rolig.. hehe er sååå glad for å ha dere her inne.. dere kan jo alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå