Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke tro, etter mange år har jeg endelig nådd 3.trimester, trodde aldri det skulle skje. I dag skal jeg feire å kose meg. Nå er det "berre" 12 uker igjen til terminen. Synst det er lenge, men det går vertfall på fram.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit!!!

Håper de siste ukene går raskt.-)))

Lykke til!!

Skrevet

Velkommen, velkommen! Er så ekstra koselig når det går bra med de som har hatt en laaaang vei for å komme i mål :)

Håper de 12 siste ukene dine blir en fin opplevelse uten for mange plager og bekymringer.

Klem fra

Skrevet

Velkommen hit:)

Jeg synes også det er litt ekstra moro med oss "slitere" som kommer så langt... Nå er det bare innspurten igjen!!

Selv har jeg 32 dager igjen til terminen i dag :)

Håper de siste 12ukene dine går fort.

stor klem fra

Skrevet

Ja, det er alltid morsomt å se andre slitere som også klarer seg, du er hakket før meg:D Det er helt utrolig hvordan hverdagen min forandret seg etter de to strekene på grav.testen.

Skrevet

Ja, det er sant. Det gikk med noen tester for å sjekke at det virkelig var stemte at det kunne være to streker på den testen!! Helt utrolig følelse.

Hverdagen er lagt ganske mye om etter at de to strekene endelig dukket opp altså :)

Og når jeg ser tilbake på det nå, så synes jeg det har gått ganske fort igrunn. Men er redd de siste 4ukene kommer til å gå veeeldig saakte. Venter bare på å møte den lille jenta som bor inni magen min. Lurer på hvem hun er...

Hvordan er formen din om dagen? Min er ok, men blir fort sliten, og så har jeg fått bekkenløsning som kommer og går... Det er ikke så altfor festlig.. Men vi må holde ut siste innspurten :)

Klem fra

Skrevet

Velkommen hit, Tryne! Har forstått at veien har vært lang og trøbblete. Men nå kan du senke skuldrene og nyte den siste tiden. Kanskje du får nyttårs Bim barnet:-)

Skrevet

Hvet hva du sliter med. Har hatt bekkenløsning siden uke 17, og den blir berre værre. Sist uke slet jeg med å sitte, stå og gå. De siste dagene har jeg vert litt bedre. men det er vert det. Gleder meg sånn til å se jenten vår jeg også. Hun er sikkert nydelig:D

Skrevet

Ja, veien har vert tung både før og etter at jeg ble gravid, men jeg klarer meg:D Nå skal jeg få nyttårsbarnet, det hadde vert noe det

Skrevet

Hihii, jeg kommer også innom her nå. Samme termin som deg også; 31.12, men jeg tror nok at han kommer før.

Det er litt rart at det "bare" er 12 uker igjen, det går temmelig fort - selv om det føles tungt på slutten!

Skrevet

Uff, det høres ikke noe deilig ut nei! Føler med deg.

Min bekkenløsning verker mest på nettene. Det er ganske slitsomt, men det er bare "småtteri" i forhold til deg!

Ei venninne av meg fødte forresten i natt. Gjett om jeg blir misunnelig da :)

Skrevet

Trynet.....HALLO....det er jeg som får nyttårsbarnet...dette har vi snakket om før....hehehehehe.....;)

Skrevet

Nei, det blir meg:D Du kan heller få lov å få nyttårsbrnet hvis jeg får føde en uke før tiden:D

Skrevet

Ok...jeg invilger hermed lov til å føde en uke før termin...;)

Sånn fra spøk til "alvor" Skal høre med legen min om jeg kan få lov å slippe å gå så lenge over termin... har fått sånn carpal tunell, sånn at nervene ligger i klem i hendene, og de er vonde og nummene... Utrolig slitsomt og kan være ganske vondt, mister jo alle kreftene i dem, klarer såvidt å skjære en skive med brød om morgenen, for jeg klarer liksom ikke presse nedover... Så kanskje jeg får det sånn at jeg slipper å gå lenger med dette enn nødvendig, og sånn at jeg ikke kan få varige skader av det....

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Velkommen Tryne :)

Godt å se at du har kommet over på siste etappe. Har fulgt med deg og hatt en god følse hele veien :)

Håper siste trimesteret blir fint for deg :)

Skrevet

da tror jeg at jeg hadde vertfall nevnt det for lege/jordmor ja, høres IKKE gått ut. Gleder meg til å se hvem som får først av oss, blir skikkelig spennende

Skrevet

Takk skal du ha leelu:D Ser du har termin ca en mnd før meg. Så da kan jeg få være her sammen med deg en liten stund til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...