Mammaaaaaa Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Er ei på DIB som har helt likt som meg nesten... Og jeg er heeeelt håpløs på å finne på nick....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 JA skjønner at du vil bytte..for det mennesket på dib er syk.....kald og slem...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, den personen har gått litt vel over stokk og stein!!! Men på en annen side er det jo fler som har løyet om barns død, født som ufødt, så jeg var litt skeptisk med en gang jeg også... Men etter å ha tenkt litt og lest diverse innlegg ser jeg med min store skrekk at dette faktisk mest sansynlig er sant! :-( Nytt nick... Tja.. Noe med alderen din, kanskje... Sånn som mitt...
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Mamma til lynet Mamma til energibomba Mamma til ein i farta Mamma til speedy Nei, eg veit ikkje heilt eg. Kreativiteten er jo ikkje heilt på topp no når det er så seint... | Du kan jo skifte til noko heilt nytt, eit ordspel på namnet ditt foreksempel (utan å måtte røpe namnet ditt viss du ikkje vil) I don't knoow, sikkert andre som er meir kreative enn meg her inne...
Mammaaaaaa Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Er så tragisk at folk skal drive å diskutere om det er sant eller ikke... Er det sant kommer en allerede knust person til å bli enda mer lei seg, og er det ikke sant får denne personen den oppmerksomheten h*n var ute etter... Hvor finner du alle de tegnene i nicket ditt?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Kopierer det fra andre nick her og der... :-) Noen betyr hjerte, noen sol, noen rose o.s.v...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå