kristin2 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Må bare fortelle en liten søt historie. Hadde besøk av tantebarnet mitt på 6 år i går. Han var her på middag og hadde med seg en gave til meg som han var veldig stolt over. Etter middagen så skulle jeg få lov til å åpne den og i pakken lå boken "Mamma for første gang" (selvfølgelig kjøpt av moren hans). Han var så stolt over at han hadde med seg den for han syns det er så spennende med en liten jentebaby på vei. Og så var det veldig viktig syns han at jeg som skal bli mamma for første gang måtte få vite litt på forhånd. Det var så stas å se at han var så spent på babyen i magen. Vi fant også frem boka "Et barn blir til" som har mange flotte bilder av barnet i mors liv. Dette var virkelig stas og han viste så stor interesse for hvordan babyen så ut i de forskjellige stadiene i svangerskapet. Vi hadde altså en veldig hyggelig stund sammen der vi satt og så på bilder. Han kom frem til at babyen i et tidlig stadiet så mer ut som et romvesen enn et menneske, hehe...
En liiiten til. Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Så koselig da,man skulle liksom ikke tro at gutter i "den" alderen er så opptatt av dette,men det er de visst.Mine gutter på 7 venter også spent på lillesøster/lillebror.Spør hvor stor er den nå osv..Hadde besøk av en baby her for en stund siden,du så liksom forundringen deres over de knøttsmå fingrene og tærne,så tror de gleder seg ennå mer nå.Jeg gleder meg til de kan kjenne utenpå magen jeg..Lykke til da.
kristin2 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Ja det er veldig koselig når de viser interesse. Gleder meg også til man kan kjenne liv utenpå magen. Foreløpig er det jo bare forbeholdt meg Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå