*SoRiA* Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid? Når vil det være et bra tidspunkt for min mann å starte for seg selv? Han er er bygningsingeniør og jobber som arkitekt. Han har et sterkt ønske om å starte forseg selv, kommerhan til å klare å realisere det? TUSEN TAKKFOR HJELPEN
*SoRiA* Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2006 fødselsdato jeg 160879 mann 170477 sønn 230204
*SoRiA* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 hei,har visst spurt deg to ganger. Fikk til svar at han burde kanskje sette i gang. Ser du noe om han bør starte alene, eller sammen med noen?? Tusen takk!
Elastica Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg fikk i grunnen best svar på at han burde starte alene...Men siden det er et viktig spørsmål så kanskje du burde høre litt med de andre også :-) Klem
*SoRiA* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2006 Tusen takk for svar!!! Skal høre med de andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå