Gå til innhold

skal dere vite kjønnet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil vite det. Ville vite det før sønnen min ble født. Syns det var greit å forberede seg litt. Også var det vanskelig å ungå å se det siden vi hadde så mange ultralyder. Jeg skal på ul til onsdag på nasjonalt senter for fostermedisin (er 12+5 da). Det blir en grundig undersøkelse, både innvendig og utvendig. Fikk vite kjønnet der sist også, og kommer til å spørre der. Jeg er altfor nysjerrig til å klare og vente.

Ja, så klart. Jeg vil ikke at noen skal vite noe om vårt barn som vi ikke vet selv. Det er jo lettere å tenke navn også da. Og forberede seg på hvordan det blir. Jeg synes det er litt gammeldags romantisk å ikke ville vite det, selvom det jo såklart ikke er min sak hva andre vil.

Annonse

Hei.

Ja dette er et stort samtaleemne hjemme om dagen. Jeg vil vite og typen vil ikke. Så det ser ut til at det er jeg som får vite det og som må holde kjeft frem til fødselen. Men det vi har blitt enige om da er at vi må bli enige om navn både på gutte og jente før UL så jeg ikke kan favorisere noen navn etterpå... he he...

Men jeg synes og det er kjekt å vite hva jeg skal kjøpe av tøy osv.

Jeg vil vite det jeg oxo..Pga at da er det litt enklere og kjøpe ting...Selvom man ikke skal stole på det 100%.. åå gleder meg jeg nå...Ca tre uker igjen og vente.. Får vel en ul rundt den 1 nov jeg oxo...Er 14+4 idag :)

Ja, vi vil vite det! Jeg synes det er veldig lite "nøytralt" babytøy å finne i butikkene, så det er en praktisk side her også. Tror også det blir litt nærmere og enklere å forholde seg til "bebisen der inne" når vi får vite om det er en liten prins eller en prinsese;-)

Hvor lenge etter legetimen fikk dere brev fra sykehuset om ultralydtime? Jeg var hos legen for 2 uker siden, men har ikke hørt noe ennå. Det er legen som bestiller time eller?? Var på privat ultralyd for 1 uke siden (er nå 10+4) så den lille krabaten har allerede vinket til oss, men gleder meg til å få vite om det er en gutt eller en jente, og til å få se litt bedre bilder!

Ja, dette blir nr. 3, så vi vil vite det. Har jente og gutt fra før.

Er 11 uker på veg i dag og var på UL i går pga blødninger.

Såg selvfølgelig ikke kjønnet i går og jeg spørte ikke heller.

Skal på UL i uke 19, så da skal vi spør.

Akkurat nå er vi bare glad for at fosteret lever.

Annonse

Jeg fikk innkalling til rutinemessig ul ca 1,5 uke etter at jeg hadde vært hos legen.. eller så var det JM som tok ul av meg for 3 uker siden,som bare innkalte meg på nytt..ho sa at jeg skulle komme medio nov,men jeg er blitt kalt inn 31.okt... Så jeg vet ikke helt sikkert hvem av dem som har fiksa den timen til meg..

Vi vil vite siden vi får to små. Hadde ikke tenkt til det vist det bare var en egentlig. Blir jo sikker på om det er to egget vist det er en av hver:)

Men det blir hemmelig. Bare ei tante som får vite kjønnene siden hun skal handle så mye ting til dem. (Hun bor i statene så det må sendes)

Blir spennende det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...