Gå til innhold

Ang strekkemerker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fullgått uke 32 og har enda ikke fått noe strekkmerker....(bank i bordet) Når er det "vanlig" å få strekkmerkene hvis man får dem? Jeg er veldig flink til å smøre meg, m regner m at jeg får noen... takk for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel rundt uke 32 jeg fant mine første på rompa!! :/ ellers har det ikke kommt mer, men tror det er mer vanlig i 3 trimester ja!

Jeg smører meg enda jeg, gjorde ikke det på rompa og der fikk jeg, så bare fortsett med smøring du! kan være det hjelper på !

Skrevet

jeg fikk alle mine strekkemerker kjempetidlig, med en gang magen så og si begynnte å vokse...og mer kan det bli. er i uke 37 nå, og kan hende det kommer mer. men shit og :)

Skrevet

Kom noen på dagen uke 38 her :-(

Skrevet

Fikk ikke strekkmerker før i mitt 4.svangerskap. Men da kom dem overalt. Pupper, innside av lår, mage.....

Skrevet

jeg har en venninne som fikk under fødselen

Skrevet

Tror jeg fikk dem da jeg gikk på overtid med førstemann. En morgen var de der bare plutselig..

Skrevet

Jeg er 39+3 og fikk mine for bare noen uker siden.. VELDIG KJIPT! Hele magen ser ut som et tur-kart! Med startpunkt på navlen. Så det er fortsatt muligheter for å få dem. Håper for din skyld at du slipper for det svir veldig når det strekkes..:( og så er det jo ikke lekkert akkurat. Hmf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...