Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jøsses!!

lenge siden sist du var her inne!

går det bra med deg og dine?

har tenkt litt på deg de siste dagene, lurt på hvor du har vært hen..

kommet dere i orden i huset?

vi har fått flytta, og er så å si kommet i orden. det er deilig å tenke på!!

uansett, håper du har det bra!!

klem!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6575009-julestjerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei! Så koselig å høre fra deg.

Ja, jeg har kanskje vært litt fraværenede en stund. Har vært så sliten at jeg bare har ligget rett ut på sofaen. En lidelse å sitte oppreist forran pc'en, nesten. I likhet med deg har jeg lav HB og i tillegg vil ikke kvalmen gi seg. Men nå har legen gitt meg sykemelding resten av svangerskapet!! Og jeg får jo overskudd bare av tanken!! Det er så utrolig deilig!! Så nå bimmer jeg og står i, her! ; )

Jeg leser at du også prøver å få sykemelding resten av tida, håper det ordner seg for deg også. Det blir vel ikke noe morsomt å få baby hvis man er helt utslitt når den kommer?! Jeg tipper ti uker er sånn passe tid til å få hvilt seg og lade opp battereien litt : )

Hvordan trives dere i det nye huset? Ligger det langt unna der dere bodde før? Det så veldig koselig ut innvendlig, ut ifra det siste bildet du la ut. Ikke at jeg så så veldig mye, men. Pene dørhåndtak, og pen trapp. Haha! Men detaljene har jo litt å si de også. Stakkars deg, ikke rart du er sliten, du som har flyttet og vasket og ryddet. Vi pusser opp kjøkkenet, og jeg synes bare det er slitsomt nok, jeg. Håper dere har kommet dere i orden og at du får slappe av masse framover. Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6575009-julestjerne/#findComment-6580783
Del på andre sider

huffda, ikke gøy med lav hb!!

nå vet jeg også hvordan det er.. hehe

håper dere blir fornøyde med kjøkkenet, og at gubben og svigerfar (??) er flinke menn!! (husket jeg rett nå, mon tro??)

håper du har det bra sånn ellers, hvis du ikke tenker på at du er slapp og sånn, mener jeg..!!

joda, her trives vi godt, og ja, du har rett, det er koselig her, men det er mye koseligere i de andre romma!!

det er ikke langt unna der vi bodde før, nei.. et par gater ned mot vannet, bare. bak eldresenteret. stille og rolig.

fikk sykemelding ut neste uke i sta. så skal vi se om jeg orker å jobbe litt til.. kan jo prøve, iallefall! hvis ikke jeg orker, så ber jeg bare om ny sm. regner med at det skal gå bra!!

skal til jm til tirsdag. gleder meg til å høre hjertet til babyen igjen!!

men vi snakkes sikkert ??

klem, klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6575009-julestjerne/#findComment-6585473
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...