Gå til innhold

Jeg er glad du fikk lest det siste innlegget mitt, Sussa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk vennen...vet du...det betydde sinnsykt mye for meg....jeg var helt i fra meg.....måtte dra og roe meg ned i sted....sliten av å gå å vente på at pappa kanskje ikke lever en dag..fordi han selv ikke tror jeg er glad nok i han...og at d vil være best for meg om han dør.....håper ingen slipper å oppleve noe slikt..,noengang

Men kjære deg!

Jeg ser jo også at du har det vondt! Og jeg håper virkelig pappaen din får det bedre! Men vi som har barn fra før føler oss ikke velkomne her lenger... :-( det er fler som har sagt at vi ikke har noe å klage over siden vi har et barn fra før... Men om dette skal være et forum for ALLE, må da vi også få lov til å syte litt...

Hvorfor legge ut sånne sure innlegg? du har det vondt nok som du har det, om du ikke skal vende mange her inne mot deg, også... Jeg tenker mye på deg! Jeg har det selv veldig vondt for tiden, og den komentaren gjorde det ikke bedre...

*krysser det som krysses kan for at pappaen din og du får det bedre snart*

Pike 24 & ♥Nikko♥, det jeg tror sussa mente var at de som kommer inn her og har prøvd en pp, klager og suttrer over at det ikke gikk, pga det gikk i 1pp sist gang.... det var ikke vodt ment mot dere som har barn! :) regner jeg med... slik oppfattet jeg det...

Hei sussa...slenger meg på her jeg.. føler med deg ang faren din,har hatt samme greia med moren min.. Men hun har gudskjelov fått hjelp nå:)

Ønsker deg masse lykke til,håper faren din får den hjelpen han trenger:)

Veit ihvertfall hvordan du har det,og det har sånn ca ordnet seg her igården,selvom det tok litt tid.. Jeg satser på det ordner seg for faren din også,og ikke minst deg:)

Klem

Er som sanne sier under her..har ikke noe i mot at folk har barn i hele tatt jeg...men som andre sier: (jeg oppsummerer som sagt hva jeg har hørt) så liker ikke slitere at de som har barn kommer å klager over å ikke bli gravid med engang..tenk på de som ikke har barn engang..?

Annonse

SELVFØLGELIG er jeg utrolig glad for at jeg har fått lille gullet mitt! Missforstå meg rett! Men jeg er ikke den eneste som ble såret og støtt av innlegget ditt, kjære Sussa! Jeg synes du var litt vel krass og du kunne lagt fram budskapet på en litt annen måte... Jeg vil ikke ha deg vekk herfra! Vil jo bare at du skal få det bedre!!! Jeg er nok ikke alene om å ønske at du og faren din snart vil få det godt!

*krysser det som krysses kan for det som krysses bør*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...