Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 heisann! takk for hyggelig møte i dag!! utrolig gøy å endelig få møte deg!! og babyen din er jo kjempefiiin!! håper dere kom dere vel hjem, og at dere kommer på nett fort som fy!! vi snakkes!! klem, klem
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 heihei!! fortere enn dette går vel ikke ann!! ) tenkte jeg skulle prøve fort før jeg drar på ikea for å finne gardiner...og der var jeg inne på 123, gitt! - bra sånn sett å bo i sentrum Takk for i går, ja!! Gutten din er jo kjempeskjønn! - ikke redd for fremmede hvertfall, nei ! hihi (så at på msn'en på min data mens jeg har vært hos moren min sto det "fltter" i stedet for "flytter"...ooops ikke så pent....det har stått der en drøy uke hihihi jaja) klem klem
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 så flott å se at dere er online igjen, også sååå fort, da!! jeg fikk halsbrann av kaka i går, men jeg synes det var verdt det... hvor lang tid brukte dere hjem i går? koselig var det i går, uansett!! også skal jeg hilse fra Marius, han likte dere veldig godt!! klem, klem!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 3kvarter my ass!! hihi typen speeda..med stor s ..og det var null trafikk...husker ikke hvor lang tid det tok, men var hjemme kvart på ti ca...?og så brukte han tre kvarter på å finne parkeringsplass! - fant ut at vi må leie..! Nå er jeg hos mamma igjen, da..skal bare være her fra i dag til i morgen - gangen i leiligheten må males...men de er borte så det er deilig )(snakk om hvor mye jeg klarer å være oppå dem i løpet av en måned liksom !hihi) MEN - vi fikk blandebatteri i dusjen - badevasken - og KJØKKENET i går!! Og kabel til tv''n og sofaen kommer kanskje på plass i morgen (med eller uten plastikken på hihi) Og om elektrikeren kommer i dag skal han koble til alle hvitevarer på kjøkkenet og kanskje ordne lys på badet og varmekabler (det trengs nå!!! begynner bli kaldt og vi har jo ikke varmeovner enda!! brrr) Tapeten kom opp på stua i dag...litt jalla i skjøtene - men vi kjøper maling i samme farge og flikker over ) hehe og min store stolthet - jeg klarte vaske ut av kjøkkenet!!! brukte laang tid og la meg ned hver gangen blodtrykket ble for høyt, men det så bra ut til slutt JUHUU endelig har jeg bidratt med noe praktisk i leiligheten bortsett fra å bestille ting og hente ting på diverse lager..deilig!! ble langt det her ) hils Marius og si at vi likte han veldig godt også ! ) - og takk for tegningene...og..avisutklippene hehe ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå