beatek-t Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei:) Da sitter jeg her med den røde tanta som kom igjen i dag jeg... Søren også da, jeg som trodde det klaffet denne gangen! Vi som har "øvd" og "øvd" hver dag:) Hi hi:) Klarer du å se når min neste eggløsning er? Susann ga meg beskjed om å ikke tenke så mye, så nå skal jeg prøve å kutte litt ut på babytenkinga - hvis jeg klarer:) Stor klæm ps: 241073
nattinatt Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for det.Og deilig med den gode oppladinga eg fekk før turen.Ja den baby tenkinga er ikkje lett å styre altså..Eg klarer jo ikkje å bestemme meg for om me skal ha fleire.Att og fram i hove de tankene.Følelser og fornuft om einannan. Får opp den 20 okt eg(Til 22 okt)Ser jammen ut som at du blir gravid og då altså.Det ligger så tett på deg den graviditeten.Ei jente ser det ut til
beatek-t Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Takker:) Har blitt spådd en gutt av flere her inne, men kanskje det blir nok ei jente på meg:) Håper du har rett i at spira sitter i denne pp:) Stor klæm og tusen takk fra "mase-jenta"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå