Gå til innhold

Har alle gått ned igjen til startvekt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har bare gått ned 8kg, har enda 10kg igjen til startvekt, har stått stille på vekta i en og en halv måned. Blir litt sprø snart, synes alle har kommet seg tilbake til vanlig vekt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk opp 25 kg, gikk ned 15 kg i løpet av to uker. Siden har jeg gått ned ca en halv kilo i uka, kan kanskje ikke forvente annet siden jeg stort sett bare sitter og ammer. Skal begynne å trene ved siden av trilleturene snart - det skal bli godt! Og om jeg ikke får tilbake kroppen jeg hadde før fødselen, så er jenta mi allikevel så verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 12 kilo (mener jeg å huske), men gikk ganske raskt ned igjen de fleste. Er nå 3 kilo mer enn da jeg ble gravid, har veldig lyst til å få bort de kiloene, men er for lat til å gjøre noe med det!

Men synes fasongen har forandret seg, ja. De tre ekstra kiloene ligger som et kjekt "dansehåndtak" rundt hele midjen...

 

Og en annen forunderlig ting. Så og si alle topper og gensre jeg har liggende i skapet har blitt for korte. Jeg kan da ikke huske at jeg gikk rundt omkring med bar mage før jeg ble gravid?! Så Fretex er i alle fall på vei til å bli den heldige eier av et nesten fullt klesskap, det er nesten ikke en eneste topp eller genser som passer lenger...

 

Men nå har jeg jo et år "fri" til å gå på senteret for å fylle skapet opp igjen, da! :o) Litt kjedelig, bare, det blir jo dyrt å bytte ut alt!

 

Andre som har det sånn at alle oventil-klærne har blitt for korte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt bort en svartsekk med klær. Alle topper, gensere og t-skjorter er alt for korte av en merkelig grunn...Som du sier gikk jeg ikke med magen bar før jeg ble gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snålt, ikke sant?!

Har vi blitt høyere eller lenger i livet av å gå gravide?

 

Ja, ja, dyrt blir det, men det er jo litt gøy å få oppdatert garderoben litt, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, som jeg skulle ha skrevet det selv. Alle toppene er merkelig korte. Har ikke så mange kilo igjen heller, må bare ha endret fassongen totalt. Har ikke sendt vekk alt enda - det KAN jo hende ting går seg til etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp mine også; alt for korte! gikk ikke med magen bar før jeg ble gravid, og har ihvertfall ikke tenkt å gjøre det nå:-) hihi!

Kan jo ha noe med at vi har mye større pupper en vi hadde før og det "drar" jo genserene litt opp...og så med magene som er litt større enn hva de var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 9kg, så forsvant det 14 kg etter fødselen, og nå har jeg gått opp 2kg... (selv om jeg beveger meg mye, spiser lite godt osv..skjønner ikke helt hvorfor det går oppover igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....dette var interessant! Jeg har det også slik... Ettersom jeg er så lav pleide jeg tråle butikkene etter topper og gensere i str small som ikke var så fryktelig lange. Så ble jeg gravid og etterhvert som magen vokste ble det til at jeg kjøpte topper i str large på H&M (mamma-toppene passet meg ikke....). Ble da vant til litt lengre topper og føler at jeg ser ut som den tullingen når jeg tar på meg de vanlige klærne mine. ;)

 

Jeg klagde min nød til en venninne og inviterte til storstilt shoppingrunde. Hun ligger ett år foran meg i løypa og mente jeg måtte vente noen måneder før jeg ditcha hele garderoben.... I følge henne blir det passe igjen etter noen måneder....

 

Gikk forøvrig opp 17 kg under svangerskapet, og har nå 7 kg igjen å ta av.... :( De skal så definitivt vekk - jeg må bare legge en strategi først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 20 kilo... gikk ned 11 kilo iløpet av to uker. etter det har det stått stille. så jeg vil ned ca 10 kilo til.. vil inn i di gamle klærne mine snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gikk forresten opp 25kg, mye av det var vann i kroppen den siste månden. gikk ned 15kg de 2 første ukene og nå er jeg ca 5-6 kg fra startvekt! Men kroppen har jo ikke den samme fasongen, det er vel heller værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp;)

gikk vel opp 13-14 kg, og 10 av de forsvant i løpet av den første uka.. Det har gått 3 mnd siden lillejenta kom, og jeg føler meg topp, stort sett samme kropp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk opp 25 kg, men har gått ned 15 av de. Problemet er at jeg hadde 5 -10 kg for mye før jeg ble gravid denne gangen (har fått tre barn på 5 år.... så jeg hadde litt ekstra vekt igjen fra de forrige graviditetene), så nå har jeg bare 15- 20 kilo igjen før jeg er fornøyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i nærheten av startvekta, og sliter også med altfor små topper :)

La på meg 25 kg og mistet 10 under fødselen, etter det har det gått heller treigt, store pupper og liten kulemage.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la bare på meg 10 kg pga svangerskapsdiabetes..så de 10 kg forsvant første uka...nå er jeg 2 kg under startvekta....så jeg er lykkelig og gla!!for er akkurat nådd en bmi på 25....så da er jeg ikke overvektig lengre.....JIPPI! (er ikke hvert år jeg kan skryte av det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi vekt har stått stille i over en mnd, har3 kg i gjen + 7 kg som kom på bare et par mnd før jeg ble gravid.+5 kg så er jeg nede der jeg var før barna begynte å komme,+5 kg som er et mål å komme ned.

 

alså 20 kg til jeg vil ha bort.

har et langsiktig mål da, siden de sitter blegg fast.

10 kg skal være borte til mai/juni-07 og 5 kg til jula 07 og de 5 siste til jul-08

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp 25 kg i alle mine svangerskap.

 

midjen hvor er den? magen har blitt helt firkantet trener endel, men det ser håpløst ut. midjen kommer da aldri frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg la på meg 13-14 kg i graviditeten, og de var borte etter 6-7 uker, men så stoppet det helt opp. Og magen er ikke akkurat like "flat" lenger nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt lei meg, for alle genserene mine er for korte :(

Kan heller ikke huske at jeg gikk med bar mage før jeg ble gravid ;)

Blir litt dyrt å bytte ut hele garderoben... Men får begynne i det små.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...