*Mysillen* Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Skjønner ingenting jeg. Jeg har nå hatt en pause herfra i knappe 2 mnd for å prøve å få huet over på andre tanker enn BIM...(vært innom for å oppdatere om hvordan ståa er her i gården 2 ganger tror jeg) Men nå kjenner jeg meg ikke igjen snart...Hvor pokker er det blitt av den gode stemningen som var her før? Blir rett og slett mega trist av å lese her inne... Ser ut som hele greia bare er blitt ei hakke side til tider....hvor det liksom er fritt fram... Nei dette er for targisk damer....Kan dere ikke bare ta fram det gode humøret da...Vi er da alle i samma båt... Uansett alder...barn fra før...livssituasjon eller hva det nå enn skulle være... Jeg vil ha gode gamle BIM tilbake...så jeg kan ha en plass å kose meg på...dele tanker og bare prate med andre folk som har det slik som meg... MVH Ei som prøver hardt...akkurat som alle dere andre
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, helt enig! Det er trist! Jeg finner ikke de krangleinnleggene folk prater om her, jeg... Jeg ble bare provosert når jeg som har barn fra før får følelsen av at jeg ikke har noe å klage over... Jeg vil jo bare få ut frustrasjonen over at jeg ikke har fått noen syklus ennå...
*Mysillen* Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Nei jeg skjønner ingenting jeg...Før så var dette en side hvor vi kunne få ut våre (hormonelle) frustrasjoner...dele våre gleder og sorger...Å det uten å få noe pes..Det var igrunn tider det....
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har også hatt en pause. En liten en, men det var noe annet å titte innom nå ja. Men det blir nok bedre! =) Denne siden er jo så god å ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå