<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei på dere:) Utrolig morsomt å lese inne på denne siden her,alle er liksom så blide i forhold til noen av de andre sidene:) Men seriøst så tror jeg nok det er ganske tilfeldig hva kjønnet blir om man har sex før eller på el. Hva om man har sex hele mnd da? Det hadde nemmelig jeg og derfor aner jeg ikke hva det blir,men er jo koselig uansett hva det blir:) Og når det gjelder symptomer så tror jeg det også går litt på alder osv... Tror ofte man kan bli dårligere jo eldre man er. Jeg har en sønn fra før og da merket jeg ikke noe. Han fikk jeg før jeg var 20. Og nå venter jeg nr to og har mye mer plager. Er kvalm av og til,sliter med ryggen,liker ikke sjokolade som jeg vanligvis kan spise en hel plate av uten problemer:) Men kan like godt være en gutt til på vei:) Men uansett så er det en utrolig morsom og koselig side da det er bare positive og glade mennesker her:) Er fint å lese om annet enn negative eller triste ting en gang innimellom,selv om jeg skjønner at man bekymrer seg for det gjør vo vel alle litt:) Stå på jenter og lykke til med JENTA eller GUTTEN:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6574512-gutt-eller-jente/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå