Gå til innhold

Kan man synke lavere??

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dere som kommer inn her å angriper oss?

Jeg kan ikke fatte og begripe hva dere får ut av det?

Annet enn å såre oss og dytte oss mer ned i dritten enn det vi allerede er..

Hva skal vi gjøre? Fortjener vi barna mindre pga at vi ikke får det til å fungere med faren? Noen ganger så funker det bare ikke.. kan gå begge veier det..

I mitt tilfelle forandret faren totalt personlighet etter jeg va 3 mndr på vei, for da trodde han at han hadde meg i nettet sitt.. men herregud.. vi lever ikke i 50 åra.. jeg er ikke så dum og svak at jeg blir hos ham fordi jeg ikke tør være alene!!!

Mamman min har alltid lært meg at hvis man ikke har noe konstruktivt å si så er det bedre å ikke si noe, så da syntes jeg at dere anonyme kan la vær å kritisere oss... vedder alt jeg eier på at ikke dere er prakteksemplarer, om ikke dere er alene så har dere nok deres greier..

Slutt jaffalt å signere anonymt..

Og til dere jenter her inne.. Stå på, vi kan gi barna våre det beste, om vi er en eller to eller ti.. har ingenting å si så lenge vi ønsker dette og gjør vårt beste, vårt beste er alt vi har.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne,jeg:)

Masse kloke ord....

Skrevet

Jepp, jepp!!!! Enig med deg der.....

Duuuuuu Lisaisa,,,,,,,,,, er det du som var fra søm i kristiansand eller tar jeg helt feil.... dataen har vært ødelagt en stund så har jeg fått litt hukomelsestap i mellomtiden..........

Hvis det er deg... Hvordan går det???

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...