Gå til innhold

heidi på overtid.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med deg...tenkte kanskje vi kunne lage en liten tråd:)

Spennende å se hvordan det går fremover med oss...

Hvordan er formen i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne jeg:)

Skrevet

Hei!!!

Har ikke sett dette innlegget før nå jeg!! Er du her nå?? Jeg har hatt skikkelig mens følelse siden igår, sovet DÅRLIG i natt, men han er der inne ennå selvsagt... Egentlig, så begynner jeg å føle meg helt ubrukelig! Hvorfor begynner ikke krppen min å føde, holdt jeg på å si??!!! Hvordan går det med deg?

:)

Skrevet

hei!

trodde det skulle skulle skje noe i natt,men alt roet seg.Det var ikke kynnere,men veldig mye murringer.Har nå utrolig mye utflod.Det kan nok hende det er slimproppen,men det har vert sånn en uke ca...føler meg helt ubrukelig selv.Sambo er ikke så spent lenger heller.Han har liksom mistet litt troen på dette han også...det er så kjedelig...

jeg går vel med et lite håp hele tiden,men blir hele tiden så skuffet også....

Skrevet

Føler akkurat som deg!! Nå har jeg utrolig mye slim, noe med litt blod i.. Æsj.. Jeg kjenner liksom det renner ut!!! Har fortsatt veldig mensenubehag, akkurat som om jeg skulle hatt mensen nå.. Er du 1.gangsfødende??

Skrevet

nei, jeg er ikke førstegangsfødende...men dette svangerskapet er helt anderledes enn sist...det er utflod på en måte,men blitt veldig mye tynnere....rare greier dette her:)

sist gikk vannet bare sånn plutselig uten noen forvarsel, uten noe kynnere i hele svangerskapet og tre dager før termin kom min lille petter:)....

Skrevet

Ok.... Er fostervannet helt tynt som vanlig vann liksom? Trodde først det var fostervann som kom igår, det var veldig tynt og blankt, men en anelse seigt/klissete(unnskyld delikate detaljer her nå;))-men så kom det mye slim og sånn seinere, så da slo jeg fra meg hele vann.greiene.. Men er liksom fortsatt litt usikker.. Hvis det var vann, burde det vel kommet mer nå????

Skrevet

jeg vet ikke...sorry...det kan hende du lekker litt fostervann...det er helt vanlig...ei venninne av meg gikk og "lakk" sånn et par tre dager før vannet gikk skikkelig.... Det er sikkert vannet ditt:) hihihi

Hvordan er det med liv i magen din i dag, og hvordan har det vert i svangerskapet....?har du hatt et aktivt barn i magen?

Er en smule bekymret i dag,syns det har vert så lite liv i dag....hun pleier å være så aktiv...hmmm...jeg har funnet meg noen isbiter som jeg skal tygge på nå i håp om at det vekker henne:)

Skrevet

Mange sier at babyen ofte er roligere like før fødselen da :) Tvi tvi...!! Jeg har en ganske aktiv baby syns jeg. Regner ikke med at det blir noe latmannsliv hvis han har samme mønster på utsiden!! Nå syns jeg han er veldig roligi store deler av dagen, men jeg kjenner han alltid hvis jeg "erter" litt på han! Syns han er helt turbo når jeg skal sove:)

Vet du at du får jente?.... Hun slapper sikkert bare av og forbereder seg til fødselen ;) Hva skal hun(?) hete?

Var det bærum du skulle føde på??

Skrevet

tror det er jente....to ultralyder som tilsier det i allefall:)

Jeg skal føde på bærum,skal dit i morgen på kontroll....er så spendt...

Hvis det blir jente, skal hun hete Ada:) Jeg og sambo falt helt for det da vi var i danmark i sommer...Digg å være enig om navnet:)Vi har ikke snakket så mye om guttenavn....satser vel på at det blir ei jente:)

Det er liv i magen:)knasket på noen isbiter og da kviknet det til her:) (har helt dilla på isbiter skjønner du....hihihi)

Hvor skal du føde?Det er din første ikke sant?

Håper vi kommer i gang snart!!!!!!

Skrevet

Ja, det håper jeg og!! Men uansett, er det jo ik lenge til nå da!! Dette er min første, ja- er så spent! Vært babysyk hele mitt liv, jeg, hehe!! Jeg skal føde i Skien. Ifølge mine 3 ultralyder blir det en gutt(Andreas)..... :)

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Er 27 selv... :)

Skrevet

andreas er et kjempefint navn:) det har jeg foreslått til sambo faktisk.

Jeg er 24 år...og sønnen min fylte 2 år 28.august:)

Alle mine venninner sa at det var jeg som kom til å få barn først....Det stemte for å si det sånn...hihihi...Har vert baby-syk hele mitt liv jeg også:)

Klarer ikke helt tanken på et nytt svangerskap nå,men jeg kjenner meg selv så godt,at når jeg har fått dette litt på avstand, har jeg vel lyst på en til...drømmen min har alltid vert tre barn:)

Skrevet

ingenting nytt her heller...gruer/gleder meg til i morgen...håper jeg får en del svar...nå legger jeg meg.skal prøve å sove i alle fall....håper det er noe på gang hos deg:)

Skrevet

Hei! Yep! Det var noe på gang hos meg da, ja.. Kl 02.45 gikk vannet og kl 10.52 7.okt blei Andreasen min født! :) :) Hva med deg?? Du har født nå????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...