Gå til innhold

I dag er jeg baby svartsyk!!!!!!Og så kjempe lei meg!

Anbefalte innlegg

Klarer ikke tenke på annet... Min svigerinne er gravid, alle andre rundt meg er gravide eller har fått... Og i dag passet jeg verdens mest nydelige baby! (min blir jo sef finere....)

Og nå er jeg så svartsyk at jeg ikke greier tenke på annet.... Hvorfor ikke meg????? Nei, får bare håpe at jeg treffer snart....

Jeg kjenner ikke meg selv igjen i dag... for jeg bruker ikke å bli så missunnelig! Er skremt av meg selv nå..... For jeg vil jo være glade på dems vegne! Men hvorfor klarer jeg ikke dette? Ikke har jeg prøvd lenge heller, så jeg har egentlig ingen ting å klage på... Huff er så trist å lei meg nå... Liker det ikke....

Fortsetter under...

Annonse

jo takk! I morgen i morgen ha tro på i morgen...

Det hjalp å få gråte litt! Det er ganske godt å gråte av og til....For jeg gleder meg kjempe masse til å bli tante! Men ønsker dette så sterkt selv også..

God natt dere supre jenter! Takk for støtte nå når jeg trengte det!

God morgen til deg!!!!!!!!!!

Håper denne fredagen kommer til å være snill med oss alle, og at du kommer til å føle at du har hatt en bedre dag når du legger deg i kveld!!!

Stå på!! Det er det mest naturlige som finnes å bli misunnelig, men deter roten til mye vondt!!! Og ikke minst gir det oss kjempedårlig samivittighet......

Ha en super helg!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...