Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Har vært på det en gang tidligere, uten hell, da gjemte hun seg bare, men i dag var hun helt eksemplarisk altså. Hun viste seg frem til den store gullmedaljen. Legen sa hun var en perfekt liten jente, ting var der ting skulle være og hennes kropslige funksjoner fungerte så flott atte. Vi fikk noen kjempefine bilder Jeg legger de ut under nicket mitt jeg, om dere vil se på dem. Jeg er 27+5 idag, og hopper over på 3 tri på lørdag... Kanskje egentlig på søndag, men hvem bryr seg om en dag? Livet er herlig...rett og slett.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Bare gå inn på "våre album" på menyen til venstre her, også under bokstaven I, også ligger bildene under nicket mitt..
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Så bra da:). At alt var i orden osv...! Så du alt skikkelig bra eller? Har så lyst på 3D ,kostet det mye? Lykke til videre på 3.trimester da:)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Alt var supert med tulla... Man så ting veldig bra når legen forklarte, iallefall på 3D, men det er vannskeligere å se ting på 3D en på 2D nesten... For det blir så annerledes. Men ekelte ganger var det ikke til å ta feil av altså, så veldig godt hva som var hva på 3D og. På balder klinikken (i oslo) tar de 880 for timen, også betaler man for de bildene man vil ha, om man får noen bra. Hun er så utrolig hyggelig hun Anne Stensløkken som er lege der...anbefaler henne.
ina:) Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Hei hei:))))) Så kjempe gøy at bildene ble vellykket:) For en velloppdragen datter du har som skjønte at hun måtte glede mamma og mormor med å vise seg fram fra sine beste sider hehe:)))) Tenker det var en mormor som også var stolt:=) Skal gå inn å se på bildene dine nå. Ha en finfin dag:))))
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Så på bildene, skikkelig sprøtt at man kan se ansiktet så tydelig. Søt lita sak hun dattera di :-) Btw stilig vogn du hadde! :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, det er nesten skummelt hvor tydelig noen av bildene blir, et blir jo enda mer tydelig på skjermen hos legen, for da ser man jo at hun rører på seg også...vi så jo at hun åpnet munnen og gjorde noe rart med leppene...hehe... Det var helt fantastisk... Vogna ja...tusen takk...gleder meg til å bruke den, det er en simo rival duo...så det er stooor plass i bagen... Har du sånn vogn og?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, hun var veldig eksemplarisk i går, i motsetning til forrige gang...hehe.. Det var helt fantastisk å se henne på 3D altså.... Så jo hun rørte på leppene og så jo hun grep med fingrene og...jeg begynte å gråte litt jeg..*sukk* Har lyst på sånn 3D UL maskin hjemme....men da blir det kanskje ikke like spesiellt da.... Nå får vi jo ikke se henne før hun bestemmer seg for å komme ut, det virker som en eeeevighet til.....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt en Simo kombi, sort og grå. Håper jeg :-) De måtte bestille den og det var helt texas da jeg var på Barnas Hus, så jeg håper ikke jeg ender opp med en skrikende rosa sak hehe :-) Jeg er drit misunnelig! Har også lyst å se 3D UL av vesla :-) Kanskje jeg skal karre meg til dit du var. Gubben har veeeeeldig lyst til det ihvertfall. Vet du hvor lengt på vei man burde være?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2006 Ta en tur da vel... Uansett koselig å se knøttet i magen. Var jo på 3D UL på samme sted for ca en mnd siden og da gjemte hun ansiktet sitt, så da fikk vi ikke se henne. Så det er jo ingen garantier for at babyen i magen vil vise seg... Vet ikke når det er best å dra dit. Jeg er jo 27+6 og syntes det var bedre å dra nå denne gangen en sist, da var jeg 24 uker eller noe. Men det er jo mange forskjellige anbefalinger...men som sagt, syntes den neste var bedre nå.... Er jo mer utviklet nå, enn for en mnd siden Ja, anbefaler Balder klinikken jeg iallefall, så why not... Det er jo sååå morro... Hvor langt er du på vei sanasol`?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er 19 + 1 bare, så jeg må nok vente litt uansett. Er i grunn enig med deg at jo senere man drar, jo mer utbytte har man av det. Har akkurat vært på ordinær UL, og det var jo helt fantastisk, så jeg kan bare tenke meg hvor utrolig 3D må være :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, det var så flott....begynte jo å gråte... Å se ansiktstrekkene, se de små armene....jeg vet ikke...klarer ikke beskrive den følelsen jeg følte akkurat da jeg så henne.... Det ble VELDIG VELDIG virkelig at jeg hadde et menneske i magen...et MENNESKE..... Se hun røre på seg, se hun røre på leppene, se hun gni seg i øyet med hånden... Jeg syntes det virker som en evighet til jeg skal føde, og vi får se henne.... Men det er jo "bare" 87 dager igjen... Tiden flyr nå altså....så bare nyt det å være gravid... I dag svever jeg på en lykkesky og syntes det er fantastisk å være gravid....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Skjønner hva du mener, jeg også nyter å være gravid nå. Siden UL har jeg bare vært superglad og glist hele tiden. Snakker med vesla i magen når vi tar heisen og sånn, for å fortelle hva som skjer :-) Jeg var hellig overbevist om at ingen levde i magen siden jeg ikke hadde kjent noe eller legen hørte noe, men så var det bare morkaken som lå foran. En mulighet jeg ikke hadde vurdert. Jeg også ble helt satt ut av å se det lille perfekte mennesket som klødde seg i hodet og tok på foten sin :-) Det ER fantastisk å være gravid :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har også en litt forranliggende morkake, så begynte å kjenne liv ganske sent, men jeg hadde jo vært på UL mange ganger da og jeg har babywatcher, så jeg hadde jo hørt henne.. Men kjenner til den redselen av at jeg ikke kjente noe liv... Iallefall når så mange her inne skrev at de var i uke 15 og kjente liv og bla bl...ble jo helt stressa jeg....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Hehe jepp, jeg fikk forbud av jordmor å lese enkelte innlegg pga at jeg ble så påvirka av det. Ble skikkelig deppa av at jeg ikke kjente noe eller de hørte noe. Nå har jeg blitt selektiv og skal ta vare på min positive og lykkelige tilstand ;-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2006 Også er jo babyene så indeviduelle, de sparker forskjellig, og ingen er jo like... Så man må jo ta det med i vurderingen også... Man må jo prøve å tenke positivt, hvis ikke blir man gal..
Mille-k Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 Så heldig du er som har fått se baben din med 3D. Jeg bor i Bergen og her har vi ikke muligheten til å få brukt det.. Kjipt altså.. Men får vel smøre meg med tålmodighet..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, er heldig... Uansett om man får 3D så er det jo ikke garantert om man ser noe.. Du får ta en langhelg til Oslo, eller noe annet sted, og ta UL samtidig.. Så får dere en tur i tilegg... Skulle vel eeeeegentlig smurt meg tålmodighet jeg også...men jeg er ikke så god på det.... Ikke min sterkeste side...hahaha
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #20 Skrevet 6. oktober 2006 åå .. det vil vi også!! se vår lille snuppè?! Så dere noen trekk i hvem hun ligner på? Hvilken uke anbefaler de å se med 3D for å ooppnå best resultat?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 6. oktober 2006 Vi kunne ikke se hvem hun ligner på....det får vi nok vente med til hun komer ut. De anbefaler så forskjellig, men jeg syntes det var bedre å gå nå, som jeg var i uke 28 enn når jeg var i uke 24 (for vi var der da også). Kan hende det var fordi vi var litt uheldige sist gang og tulla gjemte seg.... Jo senere, jo mer utviklet er babyene da så, også er det ikke sååå dårlig plass inni der at de kan lett snu på seg og sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå