Gå til innhold

fått ny termin i dag............

Anbefalte innlegg

Hei har vært til ny ultralyd i dag og fått ny termin.. Hvor mangen av dere visste at alle babyer (embyo) vokser like fort? nøyaktig likt? fra uke 1-20 vokser alle babyer likt...

Så i dag sa legen min at jeg var akkuratt 10 uker, målte babyen på 2,9 cm i dag. dvs akkurat 10 uker.

Hadde fra før termin 28.april, men fikk i dag 5.mai.. Så her på min side står det at jeg går inn i min 12uke i dag, men er bare 10..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6574263-f%C3%A5tt-ny-termin-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ung mor..

hvilken dato hadde du fra før? hvilken dato var sist mens?

det var helt fantastisk å se barnet sitt i magen, første gang jeg var til ul var "spiren" bare 4,7 mm så ut som en liten flue, i dag 3,5 uker etterpå hadde den vokst fra 0,47cm til 2,9 cm.. så ut som en stor baby.. helt fantastisk..

blir gammel mor jeg da...

jeg hadde 1.Mai. så ikke så langt unna. jeg hadde siste menstrasjon 30.07. legene synes terminen i forhold til siste mens er litt rar, men ul bilde lyver jo ikke. men jeg pleier og få eggløsning bare noen dager etter menstrasjonen.

jeg var på ul når jeg var 8 uker og 5 dager på vei. kan tenke meg en kan se trekkene mye tydeligere nå. misunner deg. har kjempelyst og inn og se en gang til før den vanelige ultralyden.

gammel er du da?

Hei ung mor.

Jeg hadde siste mens 22.07. jeg synes også termin i forhold til siste mensen min er rar..

men som sagt i dag så fastslo legen min at jeg kun var 10 uker akkuratt..

er 39 år nå, men blir 40 før termin neste år..

Hvor gammel er du?

Gammel mor

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...