selma07 og engel Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har termin 23. januar, og skal føde på ABC på Ullevål. NOen andre her som har termin ca samtidig? Utrolig mye liv i magen nå! Veldig spennende!
miniinme Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 hei. Jeg har også termin 23. januar (hadde mens termin 27. januar), og har fått plass på avd B på ullevåll. Den lille har vært veldig aktiv i forrige uke, men nå er det nesten som den ikke gidder noe mer...hmmmm. Og den vordene mammaen blir selvfølgelig litt små bekymret, men jeg prøver å tenke at alt er bare bra og helt naturlig. Hvor i oslo bor du, om det er lov å spørre??? :-/!!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Så kult at du skal føde på ABC:) Det skal jeg også. Hørt mye bra om den avdelingen. Min Termin er 16.Januar da....Men man vet jo aldri når disse små velger å poppe ut. Er det første barnet?
selma07 og engel Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Tror ikke du skal bekymre deg:-) Jeg bor rett ovenfor Carl Berner! Du da?
selma07 og engel Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Det er første barnet ja! Spennende! Har ei venninne som fikk en sønn der i mai, og hun får ikke lovprist avdelingen nok:-) Vi er heldige vi! Har du barn fra før? Hvordan opplever du oppfølgingen på ABC? Jeg er veldig fornyød!
janne82 Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 hei! jeg skal føde på ABC. men har ikke termin før 17 feb. var på første kontroll der i går, har gått til legen min hittil. Jeg har en sønn på tre år fra før, og når jeg fikk han var jeg på aker (vanlig avd) men fødte på " ABC måten". gleder meg masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå