Gå til innhold

emmaljunga..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg synes emmaljunga sin sport combi bare er så flott...har en forkjærlighet for kombivogner..søstern har brio kombi og den er helt topp, men jeg syns emmaljunga sin er råfin.hører rykter om at emmaljunga skal være bra kvalitet og god trillekomfort. vurderer også å kjøpe en teutonia, slik med doble hjul og vendbart sete, en brukt en når barnet blir litt større, synes de er fine også.men det ser vi nå...helt dilla på vogner. bor på landet, så er greit med litt stor vogn skal brukes mye i vind/vær. trenger ikke noen lett liten en liksom til bytrilling.. har noen av dere formeninger om emmaljunga kombivogn dere vil dele med oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener emmaljunga duo edge?? det er en kjempe kjempe god vogn. bagen er stor og god, får plass til skinnpose, dyne, og forposen. jeg vil virkelig andefale dennne

Skrevet

hei..nei jeg mener kombivognen....ikke duo med to deler, men sportsvognen med hardbag... har bestemt oss for kombi, mest praktisk for oss....men har ikke sett så mangen som har den vognen...kjenner et par. du ser den på emmaljunga.no og den heter sport combi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...