Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Bestillte i går, før kl 16, fikk vite at disse ble sendt igår.. (Fra billige-tester) Kom ikke idag... Har hatt (for n'te dag...) mensmurringer nå ikveld, men er 3 uker på overtid med mensen.. Ammer fremdeles, så kan være derfor den er sein, men 3 uker??! Den ene testen jeg hadde liggende prøvde jeg i forgårs, men den sviktet meg!! (Kom ikke engang opp sånn "ferdig-strek"...) Så....nå går jeg her da! Uvitende. Håååper testen kommer imårra, grubler meg grønn her!! (2 el-tester viste positivt...selv om jeg VET at jeg ikke har el nå
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 oi! så kanskje du er gravid da?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Kanskje? Håper det da, men blir ikke sånn helt uttafor om jeg ikke er det...vi har jo ikke forsøkt sånn bevisst, egentlig. Og minsten er jo bare 16 mnd, så jeg føler ikke at det haster med en liten til:0) Men enda en liten hadde vært bare topp:0)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 hihi!! skjønner at du gleder deg til posten kommer da )
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Dette blir spennende da:) Krysser fingrene for at postmannen er på ditt lag i morgen
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Så spennende!!! Sist jeg bestilte tester fra billigetester, kom de etter 2 dager =) men den ganger før der tror jeg det tok 4 dager. Så får håpe de kommer i morgen! Lykke til med testingen! :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 Ja nå er det "i morgen" da... sitter og trommer med fingrene og venter på postdama! Men trur dere hun kommer?? NEI!! Er bare innom hjemme en snartur fra jobbe, og tenkte "kanskje", men nei Ingen post!! vente.vente.vente.vente.
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 vi andre venter også på posten din!!! er kjempespent på testinga di, tror nemlig du er gravid!!!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Krysser fingrene for deg!! Si fra når du har testet da!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 har du testet???????????? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå