Gå til innhold

Her var det lite liv...

Anbefalte innlegg

Men kanskje ikke så rart. Det er på BliGravid det er såpeserie for tida, virker det som. Bare kranglinga jo. Folk blir kritisert og tar pauser/forsvinner pga stemninga. huff så trasig. Nå har ikke jeg vært her inne på nesten to dager. Ja kanskje fem minutt eller så men.. Tydeligvis kan ting endre seg på kort tid.

Synes det er synd at folk skal krangle og skjelle ut hverandre her inne. Vi skal jo støtte hverandre.

I natt er jeg alene med sambo. Han er på møtevirksomhet på Hurtigruten, av alle ting! Jøsses, ikkeno kontormøte på landjorda der i firmaet.. jaja, så må jeg lille konen og de to barna være hjemme imens. Jajaja...:0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6573761-her-var-det-lite-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra Trøndelag jeg vet dere. Og der sier vi "Her var det liv" eller "her var det lite liv", ettersom det er folk og de snakker. Hadde ingenting med bevegelse i magen å gjøre nei. For om lille frøet er som ei ert, så kjenner jeg det. Det stikker og strekker hele tiden.

Jeg fikk dere i tale i hvertfall.Det var jo meninga og'. Kom igjen, fortell om deres spennende dag?

Er det mange som vet at dere er gravid?

Lone34 (5+2)

I dag har jeg endelig kommet i gang med kjøretimer. Gleder meg til å få lappen. Litt flaut for en voksen dame som meg å ikke ha det, men bedre sent enn aldri da:-))

Ellers er det veldig opp og ned her. Sliter fortsatt med betennelse i tannkjøttet rundt visdomstanna. Tør ikke ta antibiotika nemlg, fikk en kjempereaksjon på forrige type jeg prøvde og er så redd for å få det nå som jeg er gravid. Så derfor er jeg grinete...lei av å ha vondt:-((

Også har jeg hatt brekninger i hele dag. Vet ikke om jeg er hoven i ganen eller hva det er, men det strammer til å utløser brekningsrefleksen så jeg må kaste opp. På toppen av det hele klarer ikke tanken på om jeg virkelig fortsatt er gravid å slippe taket.

Ok-ferdig med å syte....:-)

Kjøretimen gikk hvertfall bra, så satser på å få lappen fort.

Annonse

Hei Merrily.

Det har heller ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda. Tar litt tid det der.

Det er ikke bare du som kjører opp i voksen alder. Jeg var 29 da jeg tok lappen. Det var som "før og etter" det. En ny milepæl i livet.

Nå prøver jeg å slutte å røyke. Pleier å ta to eller tre røyker på kveldstid dvs e.kl 20. Men har ikke røyket enda. Må ha en røyk før jeg legger meg.

Huff ja, den kvalmen. Kjenner den kommer og går igjennom dagen. Vi får håpe den forsvinner snart.

Sliter også litt med røyken...huff. Skal lese endelig ikke-røyker (for kvinner) av Carr. Røyker lite da, etter positiv test, men ikke helt klart å legge den bort enda. Vi klarer det nok. Og denne gangen skal jeg ikke begynne igjen etter at barnet er født.

Gøy å høre jeg ikke er alene om å ta lappen sent:-) Merker det så godt nå som jeg har barn, at jeg virkelig trenger den. Gleder meg villt til første kjøretur helt alene i bilen!

Du får ha god natt så snakkes vi en annen dag!

Klem

Jeg stortrivdeas på Bli gravid, og er liksom innom der for å følge med, men er enig at nå er det mye krangling.

Føler at her er det roligere, men ikke så mye trafikk.

Kjenner selv jeg er kommet i en anne modus, nå er det bare å la ting gå sin gang, så spørsmålene er heller ikke så mange lenger.

er jo å ta en dag av gangen og komme seg over i 2 tri, men mot før var det jo mye action hvertfall 14 dager i måneden.. he he he...

Så blir nok litt anderledes her nå ja.

Hei Lone og dere andre!

Koselig å se en tråd med kjente nick fra bli gravid!

Er nok enig i at det skjer mindre her enn der inne, men så har vi jo på en måte fått ønsket vårt oppfylt også da, så da blir det ikke like mye tanker og venting som før vi ble gravide, iallefall er det ikke sånn for meg. Tiden fra EL til IKM var jo bare to uker, mens nå er vi stuck i minst 38! He he, det blir liksom ikke like mye spørsmål da...

Fikk forresten se hjertet til frøet mitt i dag, har hatt et turbulent døgn der lege sa at jeg var igang med SA i går. Jeg fikk innvendig UL i dag, og så hjertet banke. Er litt roligere nå, men fortsatt livredd for at noe skal skje. Har fått beskjed om å ta det helt med ro frem til uke 12... så da går jo dagene da, med noen forelesninger, og lange dager på sofaen. Er heldigvis ikke plaget med noen andre ting da, er ikke kvalm, og er ikke fysen på noe, så jeg skal ikke klage.

Stor klem

ÅHHHH så godt å se du fortsatt er her Tina 79... hørte jo om blødningene...

UPS! jeg sa du ikke var med oss lenger inne på mai klubben, på teminene,

Tenkte at om det hadde vært en SA, så er det ikke så hyggelig å skrive det...

SORRY!!!!!!!!!!

Jeg ble så lei meg da vi hadde termin på samme dag, og ville ikke mistge deg...

GODT Å SE DERE ER HER FORTSATT....

Hærlig med hjertelyden...

STÅ PÅ SNUPPA....

Får demangtere innlegget mitt på mai klubbben under terminlisten...

:o)

He he! Jeg hadde gitt opp i går jeg også, dustelege altså. Hun ga meg ikke noe håp i går... Satt hjemme og gråt hele kvelden jeg. Var dritnervøs i dag, og kjæresten min var helt knekt stakkar, skulle nesten ønske at han hadde fått se hjertet han også... Men han stoler på meg da!

Frøet mitt lever i beste velgående, så da skal jeg gjøre mitt beste for at vekstforholdene er tipp topp frem til uke 12. Legens ordre!!!

Annonse

For en idiot lege..... mye berdre å si at hun ikke er sikker og sende deg videre, enn å komme med en slik uttalese, tenk for en påkjenning det har vært for dere..

Nå er det ikke mange ukene igjen til vi er over i det magiske 2 siffrede tallet.....

DIn kjære har noe å se frem mot da... UL i rundt uke 18, tenke deg den julepresangen han får.... :o)

Å, jeg GLEDER meg sånn til å være ferdig med 1. tri. Dette er litt for nervepirrende for min smak. Huff. Trodde det skulle være en dans på roser å være gravid jeg... Men, jeg er glad da. Siden jeg så hjertet i dag, så er vel det et tegn på at ting er i orden!

Skal på hyttetur med hele svigerfamilien siste helgen i okt. Regner med at jeg kommer til å si noe til alle sammen da. Noen av dem vet det jo, men har ikke fortalt til alle. Det er ikke alle som er så flinke til å holde på hemmeligheter :) Vi er vel i uke 11vi da??? Rundt 28. okt... Da er det vel temmelig trygt tenker jeg!

Blir gøy med UL også. Vil du vite kjønnet? Kjæresten min er fast bestemt på at han vil ikke vite, så da bøyer jeg meg for det. Det er ikke så viktig for meg. Kommer bare til å kjøpe dobbelt opp på H&M ;) Kan jo bare levere tilbake det som ikke funker he he. Liker H&M!!!

Vi fikk vite med nr 1, det var en gutt, og vi hadde navnet klart ect.

Følte det var riktig for oss, da vi fikk en personifisering av nurket.

Men..., man kan jo aldri vite om det er riktig, så vi var jo forberedt på at det kunne være en jente.

Vil vite denne gangen også... av REN nysgjerrighet. Det spiller ikke noen rolle hva det blir bare alt er bra med nurlet.

Gleder meg til begynnelsen av november jeg og, da er vi jo "safe".. men jeg tenker ikke så mye på det... skjønner jo at du er i en litt annen situasjon der.

Holder på med oppussing hjemme(vi skal selge), så tiden flyr uten å tenke så mye på at noe kan gå galt.(bruker maske og lufter godt når jeg maler).

Vi har jo fortalt hele halve verden at jeg er gravid, her går det kjapt i svingene.

blir nok en hærlig helg, med masse omtanke

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...