Gå til innhold

Maja-Mor - se hit da :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen :o) Hvordan er det med deg? Jeg ble så trist når du skrev det innlegget ditt. Jeg vil gjerne høre på dersom du trenger å snakke. Jeg er her. Uansett så VIL jeg at du fortsetter å være her.

Suss og klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :-)

Takk for det, men jeg gidder ikke dette forumet lenger. Titter innom, men venter til det har kommet litt mer fornuft over noen her inne... Liker meg ikke her nå og jeg får ingeting ut av å lese innlegg lenger. Er bare tull og det tar helt av for enkelte her.

Jeg for min del er dritt lei av de som på død og liv skal diskutere om hvem som hører til her og ikke, hvem som skal legge ut tråder og hvem som ikke kan det så mye.... BliGravid er ikke et hyggelig sted lenger. Og jeg er enig med den som sa at det virker nesten som om det er en konkurranse om hvem som har mest å klage over her inne.

Jeg er nå i min 13 pp og har ikke troen på babyen i rekkevidde... Blir jo lei, men orker liksom ikke klage så fælt, det er så nedbyggende at det klarer jeg meg uten. Og jeg føler heller ikke for å legge ut hva som har skjedd hos meg i det siste, er bare masse veldig hyggelige ting. Men som sagt så orker jeg ikke dette forumet lenger :-(

Men jeg håper på at det ikke tar lange tiden før det blir "rensket opp" her inne og forumet blir hva forumet er for...

Tusen takk for innlegget, emblamamma, blir så glad for det :-)

Klem til deg!!!!

Skrevet

Hei ;o)

Nå ble jeg så lei meg, men skjønner deg veldig godt! Så jeg skal ikke rippe mer opp i det. Jeg vil i alle fall savne deg den tiden du blir borte...snufse snufse....tåre tåre..... Du må love meg å kikke innom da? :o) Vil jo høre hvordan det går med deg.

Kos deg masse!

Klem tilbake!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...