Gå til innhold

vondt i eggstokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har kjent noe sånt før?

Det stikker og vondter så det føles ut som noen drar i dem.

har aldri kjent noe sånt før!

(tok negativ test i dag morges, så tror ikke det er gravidsymptomer)

mine menssmerter pleier ikke være sånn.

men kanskje noen pleier det?

litt til og fra, nesten krampeaktig..

snålt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å få det rundt EL jeg. Skikkelig ubeghagelige stikk.

Skrevet

Vet ikke helt, men jeg pleier å ha vondt i eggst. når EL er igang. Det kan være livmora som strekker seg og at du er gravid, bare du testa for tidlig! Når har du IKM?

Skrevet

gjør du?

men ialledager.. jeg hadde jo el for 10-12 dager siden!?

det kjennes jo omtrent ut som mageknip.. bare på feil sted..

merkelig altså..

Skrevet

USAmamma..

jeg tør ikke håpe på det?!

Hm. kan jo være at jeg ikke hadde EL når jeg trodde da..

at jeg hadde ELslim uten å ha EL? Vet jo at kroppen kan gjøre det, å "slime" uten å få det til, og så prøve en gang til?

men da trodde jeg vitterlig det ville skje fortere etter forrige forsøk?

Hm.

ingen som har sånne menssmerter da?

jeg har ingen av mine "Normale" menssmerter, nemlig.

Skrevet

skal,etter beregningene, ha IKM i løpet av helgen, lørdag/søndag

Skrevet

Når er IKM?

Skrevet

Jeg har det også slik...

Men, sitter og kjenner nå, og jeg har svake svake kynnere, kjennes det ut som...

Har du unger fra før?

For hvis jeg ikke hadde hatt det, hadde jeg jo ikke visst hva denne "smerten"/følelsen er...

Skrevet

jeg har ingen barn fra før.

så alt dette er nytt for meg, kan du si;)

Så desverre vet jeg ikke hva kynnere føles som.. men det er som små kramper, lissom. sånn innimellom. og så føler jeg meg støl. ikke mye, bare litt,,

merkelig dette her altså.

Skrevet

Ja, ok, men da er det sikkert ikke EL! Kan det være livmora som strekker seg, tror? Jeg kjenner også at det skjer noe der nede, men mere i livmora, Jeg har IKM om en uke. Er veldig usikker! Ta en ny test imorgen tidlig.

Skrevet

hm.. vet ikke om jeg tør teste i morra.. kanskje jeg bare venter til IKM, og så se...?

Har ikke CB test hjemme nå, bare QR. den kan jo ikke taes før tidligst IKM..

Hm. huff. nå begynner jeg å håpe igjen. det er ikke bra.

for etter at jeg tok en negativ test, så har jeg nesten ikke vært kvalm, og jeg har vært masse kvalm i det siste. og jeg liker ikke at kroppen min lurer meg på den måten.

men denne smerten i eggstokkene.. den innbiller jeg meg ikke alts¨å.

litt vanskelig å "Lage" sånn smerte for seg selv vel..?

Skrevet

Jeg kjenner også mer i livmora, hadde noen drag i høyresida i går, eggstokk?

Hmm

Har IKM neste helg jeg også, har så lyst å teste...

Skrevet

hihi, gjør det da?

eller lev i spenning litt til;)

hm. jeg kjente ubehag i livmora når jeg hadde sex med mannen min i går og i dag da. men tenkte det kunne være fordi livmortappen hadde hardna før mensen eller noe?

Skrevet

Nei da, det er ikke lett!! Man kan jo innbilde seg mye rart, dessverre! Har du vondt i korsryggen? Stikking på en måte.

Skrevet

Hei VinterSol

Har kjent de smertene du snakker om i 3-4 dager nå, til og fra. Det stikker og "kramper", kan kjenne det på begge sidene. Har IKM i morgen eller i løpet av helgen. Mulig jeg må teste i morgen hvis ikke tanta har vist seg... Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

Fy flate, dette høres lovende ut jenter ;)

Blir skikkelig håpefull jeg nå *ler*

Hadde en skikkelig følelse tidligere i dag, at Jepp, jeg er gravid :)

Men men, testen vil nå vise d da...

Skrevet

Hei du. Ja jeg hadde jo så vondt i den ene eggstokken for noen dager siden vettu. Men det har gått over nå, utenom når jeg skal på do for å tisse. Da kniper det skikkelig til... Så jeg lurer også på hva dette kan være. Kjøpte en svangerskapskalender igår, og der stod det at det var vanlig å få vondt i eggstokken på den ene siden når man er gravid i 3 uke. Og dette kan jo stemme fordi jeg er virkelig 3 uker på vei hvis jeg er gravid nå. Herregud, vart så rar når jeg leste det, at jeg begynte å gråte. Så jeg tror nesten jeg er gravid allerede, tro det eller ei. Men skal ha mensen snart da, så vi får se hva som skjer fremover. Kanskje du er gravid også da? ;-p Var det jeg skulle frem til nå... hihi. Lykke til. snuppa. Klemmer fra

Skrevet

Vi får krysse fingrene for alle sammen, hadde vært så koselig om de klaffe for alle :)

Skrevet

ja ja, vi får se!

Har ingen andre symptomer da, så har ingen store forhåpninger på egne vegne!

men nå tar jeg kvelden, vi snakkes nok i morra tenker jeg!

(og om jeg ikke viser meg i løpet av helgen er det fordi jeg jobber.. festivalsjef i helgen!)

Skrevet

Du får si ifra med engang, når du vet noe mere!!!! God natt.

Skrevet

Jeg har hatt stikinger og tråder som strekker seg der nede noen dager nå. ja det begynte med stikkingene for ti dager siden. Som du kanskje vet testet jeg positivt for to dager siden. -SÅ kjære Vintersol; det er symptomer på graviditet ja. Ta en ny test i mårra. Jeg brukte sikkert en uke med billigtester for å kunne fastslå at jeg var gravid. Noen produserer hcg sent.

Skrevet

Lone, har du stikkinger i korsryggen?

Skrevet

D høres lovende ut Lone :)

Her har dem bare QR-tester på filleapoteket, vil ha CB, stoler liksom mer på dem av en eller annen grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...