optimist.. Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 I dag på dag 42 i syklusen kom mensen snikende..merka ingenting jo!! Ingen menssmerter eller noen ting,bare sånn plutselig... Fikk også innvilget prøverør på Ciconia i dag, det gikk jo bare såå fort da:)) Må ta HIVtest og heptitt her i norge først, fått papirer på det også i dag.. Har bestemt oss for å vente til neste pp og se om noe skjer.. Gikk litt fort dette her.... Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Kjære optimisten Jeg er glad for å lese at du endelig er i rute,at mensen kom og at du kan begynne forfra igjen.Svar allerede fra Ciconia,det må jeg si gikk raskt.Ringte dere,eller skrev dere til dem?Har du noe i mot å fortelle hvordan dere gikk frem?Jeg kjenner nemlig på meg at det holder hardt å vente på det offentlige.... God klem til deg optimist,savner deg her inne vet du.Derfor glad for en oppdatering !!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hei du.. blander meg inn jeg hehe du kan bare ringe den eller sende en mail.. så får du beskjed om å ta kontakt med dem når du får mensen så mottar du papirer osv og resept, så starter du allerede å spraye på dag 21 i syklusen... det går fort ja, er jo privat. Koster litt mer men de er utrolig flinke der nede.. Vet ikke hvor du er i syklusen nå, men send dem en mail at du ønsker å sette i gang så får du svar og hva du skal gjøre med en gang... Lykke til begge to....
optimist.. Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hei på deg,Vilsågjerne:))) Jeg har verken ringt eller sendt mail jeg..legen til mannen min,Dr Purvis har ordnet alt han:)) Så nå er det bare å ta de blodprøvene også ringe 1 mensdag når vi er klare til å begynne. Hvordan går det med deg? Hvor i syklusen er du nå? Glemte å si at i brevet fra Ciconia så presiserte de at det var INGEN ventetid der og det er jo bra:)))) Har dere bestemt dere for Ciconia? Stor klem fra meg til deg:))))
optimist.. Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Tullemor1:)) Har du vært på Ciconia?? Kan du fortelle litt om hvordan ting foregikk? Hvis du har lyst da:)) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå