Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Du skrev her nede at babyen din ikke spiser mellom 19 og 07. Jeg bare lurer på om du ammer? I så fall pumper du noe eller holder produksjonen din seg oppe likevel? Babyen min spiser så lite i dag og har også begynt å sove om natta. Er så redd for å miste melka...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg begynte å gi mme på kveldene da h*n var 3mnd. Sov da fra 19-20 til 08.00. Pumpa meg noen ganger før jeg la meg kl 23/24, men mista ikke noe melk selv om jeg ikke pumpa. Gikk fint da vi trappa ned til å amme bare på morran, hadde melk til det.Helt jeg slutta helt etter 1 mnd. hadde jeg melk, slutta fordi vi ville ikke fordi jeg mistet noe melk. Så lenge du er frisk mister du ikke melka, babyen regulere det selv. Kanskje må du belage deg på mye spising i morra.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Er jo ikke noen av de du spurte etter, men ville fortelle litt om min erfaring med amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå