Gå til innhold

Jeg er ny på denne siden, jeg sier forsiktig" Hei!!"

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som er tøffere enn kvinner flest....

Jeg annser meg som ganske tøff, men har i det siste kjent på kroppen at jeg er menneskelig....og det var et sjokk....

Etter 4-5 år med barnelaging, så har livet foreløpig bare gitt meg og min elskede to tøffe opplevelser med MA`er og dårlige resultater generellt.

For et par uker siden, kom brevet som jeg har fryktet.....eneste mulighet nå er IVF og hjelp fra noen rør.....

Dette slo bena under meg, har reist meg så vidt nå, men står på ingen måte støtt!

Skal til Volvat, som er vårt lys i tunellen, neste uke og da får vi vel beskjed om hva som kan vente oss, jeg vil jo helst starte så fort som mulig. Mannens kvalitet er fremragende, håper det blir et ess i ermet nå.... Er slitne begge to, men kanskje godt å få beskjed om hva som feiler "oss" : tette eggledere og dårlig hormonproduksjon, pcos, og hypothyreose......overvekt;på vei ned:)......ellers i fin fysisk form, tross kiloer for mye både her og der....

Ville iallefall bare si hei, etter mange uker med tjuvtitting bak gardinene her inne.....nå er jeg iallefall ett skritt nærmere tryggheten....

Klem

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...