Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 I går kveld kom det litt brunaktig utflod i trusa. I dag når jeg var på do kom det ut en del utflod med blod på papiret. Jeg har hatt en del utflod siste mnd, så mengden var ikke sjokkerende mye. tror ikke det var slimproppen. Men det var jo med en del blod da... Noen som vet hva dette kan være? 1 1/2 uke til termin
3småskatter:0) Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Hei:) I går hadde jeg også slik som du beskriver akuratt det samme som deg.Jeg ringte fødeavdelingen for å sjekke hva dette kunne være selv om jeg hadde mine anelser..svaret var at det var ganske sikkert slimproppen som har gått. Jeg har selv termin neste Mandag, og er spent på om det skjer noe snart.... Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Høres ut som tegningsblødning, at slimproppen har gått, den kan komme i flere omganger! Det at det er blod i er bare et tegn på at mormunnen har modnet litt, kanskje du tilogmed har åpning! Men det kan fortsatt gå en liten stund til barnet kommer, dager! Lykke til, det er ikke farlig uansett, bare hvis det kommer mye blod som i en mens- da kan det være morkaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå