Gå til innhold

Jeg har vunnet i lotto!!!

Anbefalte innlegg

Og sender dermed alle dumme tanter på ferie!!

Jeg har ordnet med en masse aktiviteter for tantene mens de er avgårde, slik at ingen får hjemlengsel!! De har fått en egen turleder(tanta mi), som skal lede dem rundt i verden de mnd det er nødvendig at de er borte!

Hun tenkte kanskje å begynne med en flytur til Moskva for å ta den transsibirske jernbanen ned til Kina. Det blir den lengste turen på 4 uker. Når de kommer frem til Kina skal de få oppleve den kinesiske muren. Etter det blir det å loffe rundt i hele Asia i ca 2 mnd (Mye å se). Etter det blir det ca 3 mnd i Australia, hvor de skal få oppleve bushen. Skal vi se, da har det vel gått 6 mnd allerede. Når de har fått oppleve Australia skal de på en to måneders tur gjennom USA. Begynner i sør og reiser videre gjennom USA til de kommer til Alaska. Der skal de få være med å kjøre hundespann i ei uke! Deretter går ferden til Afrika, der skal de virkelig få treffe noen av de innfødte. Blir vel der en tre uker tenker jeg. Skal på elefantsafari og få skyte ville ikke truede dyr. Nå har de vært borte i ni mnd og da begynner ferden mot Europa igjen. De skal vel loffe ca en mnd gjennom Europa før de vender tilbake.

Påmelding i god tid innen IKM, husk at jeg spanderer på alle sammen så ikke tenk på at dette blir dyrt!!

:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6572911-jeg-har-vunnet-i-lotto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg unner virkelig tanta mi en sånn fin laaang ferie,

så jeg melder henne herved på.

ta henne med laaaangt vekk!

hihi

hørtes ut som en spennende reise, så hvis ikke tanta drar så kunne jeg hatt god lyst selv;)

"made on vacation"

hihi

Tanta mi er en ganske streng turleder altså, så det er ingen som får reise tilbake før de har gjennomført HELE reisen på ni mnd!!

Hi hi hi

Minn tantene deres på at der bindende påmeldin og er ikke lov å trekke seg etter bare et par dager på tur altså!!

hohoo! Tanta mi er med! Trur kanskje ho vil innom på eit lite besøk denne helga før ho pakkar kofferten. Men eg trur kanskje eg vil sende ho vekk litt meir enn berre eit år altså! Det er så slitsomt med tantebesøk når ein har ein liten baby og amming og nattevåk. Så eg trur at eg sender mi tante på ein tur ned The PanAmerican Highway, frå Canada til Chile når dei først skal til USA. Ho kan godt reise med buss altså, så tek det litt lengre tid... Og kanskje ta BÅT frå Chile til Sør-Afrika og haike heim til Europa derifrå (med elefantsafari og jakt inkludert)

Det hadde vore genialt om ho tok seg ein lang tur langs PanAmerican Highway, har stoore planar om å reise der sjølv (dog ikkje med buss trur eg, viss eg då ikkje har vanvittig god tid) - så ho kan fortelje meg alt om opplevingane sine... Kanskje ho lærer seg litt spansk undervegs (har stor tru på at tanta og eg har store kommunikasjonsproblem, så om ho lærer seg litt spansk kan vel mannen min også be ho om å dra seg på ferie?!)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...